Знайденим личинкам комах 100 мільйонів років / Фото: pixnio.com

Вчені виявили у бурштині раніше невідомих крихітних комах, схожих на сучасних вошей,  разом з пером динозавра.

Читайте такожВчені визначили хижаків з великими головами, яким належала Земля до динозаврів

Робота, опублікована в журналі Nature Communications, надає найбільш ранні докази того, що комахи харчувалися пір'ям динозаврів, передає ТСН із посиланням на CNN.

Тоді як у популярній культурі динозавра часто зображують лускатим, як рептилію, сьогодні вчені вважають, що у багатьох з них було пір'я.

Десять личинок комах виявили разом з двома пір'ями динозаврів у шматочках бурштину в провінції М'янми Качин. З’ясувалося, що їм 100 мільйонів років. Дослідники кажуть, що комахи відносяться до виду Mesophthirus engeli і демонструють ранній еволюційний розвиток вошеподібних комах.

Як і воші, вони були безкрилими й мали схоже тіло, і могли жувати пір’я. Водночас вони були менш вибагливими за сучасних вошей, а також мали інші вусики та лапку з кігтем.

До цього дослідження найбільш ранньою з відомих комах, які живилася пір'ям, була Megamenopon rasnitsyni, скам'яніла воша, знайдена в Німеччині, яка жила 44 мільйони років тому.