Учені виявили нову екзопланету / фото: Mark Garlick/Science Photo Library

Астрономи виявили нову екзопланету, яка трохи більша за Землю й обертається навколо червоного карлика лише за 66,5 світлових років від нашої планети.

Про це повідомляє Sciencealert.

Читайте такожВчені з’ясували, чому і де вимерли останні люди виду Homo erectus

Вчені зауважують, що це відмінна можливість заповнити величезну прогалину в знаннях про кам’янисті планети у галактиці Чумацький Шлях.

Зазначається, що GJ 1252 b приблизно в 1,2 раза більша за Землю і приблизно вдвічі важча від нашої планети. Цей об'єкт обертається навколо червоного карлика під назвою GJ 1252 - зірки, яка становить приблизно 40% розміру і маси Сонця.

Екзопланета обертається навколо своєї зірки раз на кожні 12,4 години і, ймовірно, примикає до точки, де один бік завжди повернутий до зірки.

Виявлення цієї екзопланети має значення для пошуку позаземного життя. Але спочатку вченим потрібно побачити більше скельних екзопланет. GJ 1252 b може стати відмінним місцем для початку.

Як повідомляв УНІАН, астрономи відкрили дивовижну нову суть «супер-пухких» екзопланет, щільність яких можна порівняти з цукровою ватою. Три планети були відкриті в 2012 році на орбітах навколо зірки Kepler 51, яка схожа на Сонце.