Художнє зображення гіпотетичної планети / Caltech/R. Hurt (IPAC)

Астрономи відкрили дивовижну нову суть «супер-пухких» екзопланет, щільність яких можна порівняти з цукровою ватою. Три планети були відкриті в 2012 році на орбітах навколо зірки Kepler 51, яка схожа на Сонце.

Як пише Newsweek, планети розташовані на відстані 2400 світлових років від Землі. Вони мають найнижчу щільність серед усіх відомих на даний час екзопланет.

«Вони дуже дивні», - сказала Джесіка Ліббі-Робертс з Університету Колорадо, яка очолила проект вивчення властивостей цих космічних тіл.

Коли вчені вперше виявили надзвичайно низьку щільність планет в 2014 році, вони були дуже здивовані результатами. Тепер Ліббі-Робертс і її колеги зробили нові оцінки маси й щільності трьох космічних об’єктів за допомогою телескопа Hubble й незалежно підтвердили їхню «пухку» природу.