На черговому засіданні Національної комісії з питань регулювання зв`язку (НКРЗ) затверджено базовий перелік показників якості послуг фіксованого телефонного зв`язку і рухомого (мобільної) зв`язку, рівні яких підлягають обов`язковому оприлюдненню в 2011 році.

Про це повідомили УНІАН у прес-службі НКРЗ.

Як наголошується у повідомленні, НКРЗ «з метою всебічного і періодичного інформування споживачів» зобов`язала операторів телекомунікацій оприлюднити інформацію про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються, і тих, що планується надавати. Така інформація надасть можливість споживачу робити більш свідомий вибір послуг з урахуванням вигідного для нього співвідношення ціна-якість.

Відео дня

На першому етапі, до 30 січня 2011 року, НКРЗ вимагає від операторів оприлюднити значення показників якості за результатами діяльності у жовтні-грудні 2010 року. Серед них: інформація про кількість одержаних від споживачів заяв для підключення до мережі оператора, кількість таксофонів, кількість ліній доступу або основних телефонних апаратів, кількість абонентів на початку і наприкінці звітного періоду, а також кількість заяв абонентів щодо некоректних розрахунків, організаційно-технічних аспектів обслуговування тощо.

На другому етапі, з 1 січня по 31 грудня 2011 року, планується розширити перелік показників за рахунок тих, які потребують проведення вимірювань параметрів на телекомунікаційних мережах. Комісія планує ухвалити відповідне рішення до кінця 2010 року.

Інформація про якість послуг операторів буде розміщена в друкованих засобах масової інформації або на власних веб-сайтах, а також у місцях продажу телекомунікаційних послуг і проведення розрахунків за них.

Довідка УНІАН. Базові переліки розроблені НКРЗ відповідно до вимог Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням комісії від 15.04.2010 р. № 174 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010 р. під № 429/17724, і Директиви про універсальні послуги і права користувачів щодо електронних мереж і послуг 2002/22/ЕС.