Про це заявив гендиректор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.
За законами ЄС, техогляд потрібно буде проходити через чотири роки після придбання нової машини і далі кожні два роки. Хто і як повинен проводити техогляди, угода не уточнює, повідомляють Вести.
На тему: Адаптація України до законодавства ЄС займе близько 10 років - Лукаш
Також відповідно до Угоди Україна повинна адаптувати 31 екологічну директиву, максимально обмежити ключові забруднювачі, поліпшити якість бензину та дизельного палива.
«Українські стандарти на паливо не змінювалися з радянських часів, - говорить Назаренко . - Внаслідок цього кількість шкідливих речовин у їхньому вмісті, наприклад, сірки, перевищує європейські норми. Зараз Україна - в процесі переговорів, в яких беруть участь і українські лобісти вітчизняного палива».