Мережа магазинів АТБ у своїй діяльності дотримується всіх правил і стандартів протиепідемічної безпеки — заявив сьогодні заступник міністра охорони здоров'я, головний санітарний лікар України Віктор Ляшко, який повідомив офіційні результати перевірки Держпродспоживслужби.

«За підсумками перевірки було з'ясовано, що внутрішнього розпорядження, яке б дозволяло відвідувачам перебувати в торгових приміщеннях мережі без засобів індивідуального захисту, не існує", - заявив Ляшко 

Раніше він повідомив, що отримана інформація про обслуговування покупців мережі АТБ без масок, посилаючись на існування якогось внутрішнього розпорядження.

Відео дня

У своїй офіційній заяві з цього приводу мережа повідомила, що оприлюднена Віктором Ляшком інформація «не відповідає дійсності і не має під собою жодних фактичних підстав».

Корпорація АТБ, якій належить національна мережа магазинів з торгівлі продуктами харчування і товарами повсякденного попиту, в своєму офіційному коментарі підкреслила, що суворо дотримується вимог чинного законодавства і сумлінно виконує всі норми і постанови, що регламентують діяльність в умовах епідеміологічної ситуації.

Як відомо, з самого початку епідемії Covid - 19 корпорація «АТБ» і мережа її магазинів впровадила і дотримується безпрецедентних заходів щодо створення безпечних умов для покупців і співробітників.

Зокрема, магазини мережі одними з перших були забезпечені безкоштовними засобами дезінфекції рук для покупців, а для співробітників своїх магазинів мережа спеціально закуповує засоби індивідуального захисту і однією з перших обладнала торгові місця захисними скляними бар'єрами для протидії передачі вірусу.

У пік епідемії в мережі магазинів АТБ були введені спеціальні години роботи для літніх людей, щоб знизити для них ризик зараження Covid-19, оскільки люди похилого віку виявилися однією з груп ризику.

Щоб мінімізувати необхідність відвідування магазинів людьми похилого віку мережа АТБ безкоштовно розповсюдила серед понад 55 тисяч одиноких людей похилого віку продуктові набори загальною вартістю 100 млн грн., а також реалізувала систему дистанційного замовлення покупок з їх доставкою за вказаними адресами.