На території торговельного центру METRO Почайна (Київ) в Sunshine Café, де працює молодь із синдромом Дауна та іншими інтелектуальними порушеннями відбувся кулінарний майстер-клас до Всесвітнього дня людини із синдромом Дауна. Майстер-клас відвідала молодь із Центру комплексної реабілітації для дітей та молоді з інвалідністю Оболонського району міста Києва.

Кулінарний майстер-клас та екскурсію торговельним центром відвідало 16 дітей, які мали змогу познайомитися з роботою компанії METRO та спробувати професію піцайоло в Sunshine Café, де кожен випікав свою власну піцу під керівництвом професійних шеф-кухарів.

У цей день кожен відвідувач кафе мав можливість придбати шматок особливої "Сонячної піци" за символічною ціною 47 гривень. Увесь виторг від продажу піц переданий на ремонт та обладнання для відкриття другого Sunshine Café, де працюватиме команда молодих людей із синдромом Дауна та іншими ментальними порушеннями.

Відео дня

Подібні ініціативи дарують світло та віру в успішне майбутнє для особливої молоді. Компанія METRO Україна  надзвичайно вдячна нашим соціальним партнерам за можливість підтримати такі чудові заходи та познайомити молодь із новими професіями. Ми рівні – кожна людина з ментальною інвалідністю має право на соціалізацію та можливість обирати професію, вчитися чомусь новому та жити щасливим повноцінним життям.

METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. У той же час METRO MARKETS — це міжнародний онлайн-ринок для професійних клієнтів, який постійно зростає та розширюється з 2019 року. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: протягом багатьох років компанія входить до різних індексів і рейтингів сталого розвитку, зокрема FTSE4Good, MSCI, CDP та індексу стійкості Dow Jones. Компанія представлена у понад 30 країнах та надає робочі місця понад 93 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2021/22 фінансовому році склав 29,8 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de