2.737.500 телефонів iPhone 15 Pro для пiдписникiв

Саме таку кількість цінних призів, організатори англійського проекту AnyVoiceAnyDance, готові щороку розігрувати серед своїх підписників на Facebook сторінці, натомість за перегляди музичних відеокліпів на їхньому однойменному YouTube каналі.

З недавнього часу нікому невідомий проект намагається активно набрати обертів та привернути до себе велику увагу у мережі. Щодня викладаючи на своєму YouTube каналі п'ять музичних відеокліпів, організатори за рахунок проведення розіграшів призів стимулюють підписників їх перегляду. Незважаючи на неймовірні умови - 1.500 телефонів за 1 млрд переглядів кожного відео, проект має всі шанси незабаром вибитися в лідери YouTube.

На думку ряду експертів, встановлену високу планку вдасться подолати виключно у разі прозорості проведення розіграшів та реального отримання вищезгаданих призів переможцями. Що з цього вийде, покаже найближчий час.

Відео дня