Розробники Helldivers 2 пояснили, чому гра займає так багато місця / Фото - Arrowhead

Arrowhead Game Studios пояснила, чому версія Helldivers 2 для ПК важить близько 150 ГБ, що в 3 рази більше, ніж на консолях. Заступник технічного директора студії Брендан Армстронг у блозі на Reddit розповів, що основною причиною є підтримка гравців із жорсткими дисками.

Щоб прискорити завантаження рівнів на HDD, розробники дублюють дані, наприклад, текстури або звуки, і розміщують їх поруч із геометрією рівнів. Це дає змогу зчитувальному пристрою отримувати потрібну інформацію безперервним потоком і скорочує час очікування.

На сучасних SSD ця проблема практично зникла, тому консольні версії та ПК із SSD завантажуються швидше за меншого обсягу.

Відео дня

Студія зазначає, що відмовитися від дублювання даних не можна, це зробило б завантаження на HDD удесятеро повільнішим, що неприйнятно для гравців. Точно оцінити, скільки користувачів ПК усе ще використовують HDD, складно, за приблизними даними, близько 12 % гравців.

У найближчому оновленні студія прибере частину невикористовуваних ассетів і планує поступово оптимізувати дубльовані ресурси, що дасть змогу трохи скоротити обсяг гри, хоча кардинальних змін очікувати не варто.

У довгостроковій перспективі Arrowhead розглядає поліпшення рушія і компресії даних, щоб зменшити займане місце без сильного впливу на швидкість завантаження.

Раніше ми розповідали, що розробники Helldivers 2 не будуть сильно впливати на екранізацію гри від Sony. Утім творчий директор гри вважає, що це правильне рішення.

Вас також можуть зацікавити новини: