Популярний стереотип про німецьку пунктуальність миттєво руйнується, коли справа доходить до німецьких залізниць. Тільки в червні 2024 року, коли Німеччина приймала чемпіонат Європи з футболу, майже половина німецьких поїздів далекого сполучення запізнилися щонайменше на шість хвилин у якийсь момент свого шляху.
"Усі в Німеччині сприймають затримки як норму", – цитує одного з багатостраждальних пасажирів Баррі Фрімена The Independent.
Тепер же, коли в країні закрили на реконструкцію кілька ключових залізничних маршрутів, ситуація може ще більше погіршитися – і пасажири мають бути до цього готові.
Експерт із подорожей Марк Сміт, відомий як Людина на місці 61, рекомендував туристам закладати додатковий час на пересадку під час планування залізничних поїздок Німеччиною, оскільки місцеві поїзди дуже часто відстають від графіка.
"Завжди змінюйте "час пересадки" з "нормального" на 45 хвилин під час використання сайту bahn.de", – попередив він.
Тим часом, інші пасажири, завдяки постійним затримкам німецьких поїздів, вигадали ризикований лайфхак, як безкоштовно підвищити клас свого рейсу.
За словами одного з мандрівників, стан залізниць у Німеччині настільки поганий, що пасажири міжміських поїздів можуть заощадити гроші в далеких поїздках, обравши найдешевший тариф у певний день, зважаючи на те, що пересадка, найімовірніше, все одно буде пропущена, що дасть їм змогу пересісти на будь-який інший поїзд.
"Дочекайтеся, поки на вашому цифровому квитку з'явиться чарівний напис Zugbindung aufgehoben (скасування поїзда), а потім сідайте на той поїзд, який вам дійсно потрібен", – зазначив він.
Deutsche Bahn звинувачує в затримках застарілу інфраструктуру шляхів, інтенсивні інженерні роботи і величезну щільність руху в ключових вузлах, включно з Франкфуртом, Кельном і Штутгартом.
А ось берлінський співредактор Europe by Rail Нікі Гарднер, яка об'їздила всю Німеччину на поїзді, вирішила заступитися за місцеві залізниці.
"Так, деякі поїзди запізнилися, але нічого схожого на статистику. Більшість поїздів здійснюють поїздки, які тривають багато годин. Мій власний досвід показує, що поїзди справді часто запізнюються, але я завжди добиралася туди, куди хотіла, хоча іноді й трохи пізніше, ніж очікувала", – зазначила вона.
При цьому Гарднер зазначила, що на багатьох внутрішніх залізничних маршрутах у Німеччині експреси ходять двічі або тричі на годину, тож якщо пасажири пропускають пересадку, зазвичай дуже скоро приходить інший поїзд.
"Краще проїхати шість годин комфортабельним поїздом далекого сполучення, хоча і з ризиком запізнитися, ніж бути вимушеним ще довше їхати німецькими автобанами, де навіть у гарний день та сама поїздка може зайняти вісім годин через затори", – додала вона.
При цьому, за словами Гарднер, набагато більшою проблемою поїздів у Німеччині є переповненість, особливо в регіональних поїздах через акцію з фіксованим тарифом у 49 євро на місяць, що дозволяє необмежену кількість поїздок.
"Багато регіональних поїздів тріщать по швах... У мене і мого партнера були випадки, коли поїзди були настільки переповнені, що неможливо було втиснутися в них. Тож ми зрештою просто чекали на наступний поїзд", – зазначила експертка, додавши, що в Німеччині запізнюється лише один із 10 регіональних поїздів.
Тим часом, британський експат Баррі Фрімен, який живе в Нідерландах і регулярно відвідує Німеччину, прогнозує: "Ситуація покращиться не раніше 2030 року".
"Раніше коштів на залізничну мережу, об'єкти обслуговування і станції було недостатньо для досягнення високого рівня продуктивності та якості в міру збільшення обсягу перевезень. Разом із федеральним урядом ми тепер значно збільшимо кошти на оновлення та технічне обслуговування", – додають у Deutsche Bahn.
Водночас у компанії заявляють, що вже впроваджують ШІ, щоб зробити поїзди більш пунктуальними.
Як повідомляв УНІАН, раніше стало відомо, що Швейцарія дедалі частіше забороняє в'їзд поїздам із Німеччини, оскільки вони надто непунктуальні та збивають розклад у сусідній країні.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Між Європою та Африкою хочуть запустити поїзди – для цього потрібно вирити підводний тунель
- Мадрид і Лісабон з'єднають новим високошвидкісним поїздом, але доведеться запастися терпінням
- "Укрзалізниця" почала продавати квитки на унікальний дитячий вагон
Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.