Представлений черговий рейтинг найдорожчих брендів світу \ УНІАН

Консалтингова компанія Brand Finance представила черговий рейтинг найдорожчих брендів світу.

Читайте такожBloomberg: Китай міг вбудувати шпигунські чіпи у сервери Apple і Amazon

Так, найдорожчим брендом світу вартістю $188 млрд за версією Brand Finance став портал онлайн-продажів Amazon, а кращим бренд-менеджером названий засновник Amazon Джефф Безос, передає Анадолу.

Відео дня

Ціна бренду Amazon за рік зросла на 25% - з $151, до $188 млрд.

Другу позицію посіла компанія Apple ($154 млрд). Замикає трійку лідерів Google ($143 млрд).

На четвертому місці в рейтингу Brand Finance - Microsoft ($120 млрд).

На п'ятому місці південнокорейський Samsung ($91 млрд). У десятці лідерів також американська телекомунікаційна компанія AT&T ($87 млрд), соцмережа Facebook ($83 млрд), китайський банк ICBC ($80 млрд), американський Verizon ($71 млрд), компанія China Construction Bank ($70 млрд).