этот материал доступен на русском

"Роснефть" образилась на Reuters через публікацію про Венесуелу

06:09, 20 квітня 2019
Світ
971 0
Ілюстрація / REUTERS

У російській державній компанії «Роснефть» пообіцяли добитися «припинення» діяльності інформаційного агентства Reuters на території Росії.

Як передає «Радіо Свобода», причиною послужило повідомлення про те, що Венесуела отримує гроші від продажу нафти в обхід санкцій США за допомогою російської держкомпанії. В «Роснефти» цю інформацію назвали «відвертою брехнею».

Читайте такожДипломатичні інтереси США у Венесуелі представлятиме Швейцарія

«Вважаємо за необхідне звернутися до правоохоронних органів з метою припинення протиправної діяльності псевдоагентства на території Російської Федерації», – заявили в прес-службі компанії.

Reuters з посиланням на джерела повідомляло, що венесуельська державна нафтова компанія PDVSA передає «Роснефти» свої рахунки-фактури від продажу нафти. Період оплати в подібних угодах становить від 30 до 90 днів, проте російська компанія перераховує гроші негайно, стверджувалося в матеріалі.

Сполучені Штати Америки запровадили санкції проти PDVSA, щоб паралізувати експорт нафти з Венесуели і позбавити валютних надходжень режим президента Ніколаса Мадуро, якого США не вважають легітимним главою держави.

У березні держсекретар США Майк Помпео заявив, що російська державна нафтова компанія «Роснефть» продовжує закуповувати сиру нафту у PDVSA всупереч американським санкціям. PDVSA, за словами Помпео, стала «персональним банкоматом для режиму Мадуро, а також для російських олігархів і клептократів».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter