этот материал доступен на русском

Фахівці знайшли фейковий «сайт для Європарламенту», забитий матеріалами російського RT

16:25, 09 жовтня 2019
Світ
755 0
В Європі знайшли фейковий новинний ресурс, який використовує символіку Європарламенту / euvsdisinfo.eu

Аналітики проекту EU vs Disinfo знайшли сайт EP Today, який використовує символіку Європарламенту і позиціонує себе як видання для європарламентарів, проте майже не виробляє власного контенту і вводить читача в оману щодо реального походження своїх статей.

Читайте також«Вечірній м***звін»: Борис Гребенщиков заспівав пісню про пропагандистів (відео, 18+)

Як повідомляється на сайті проекту, EP Today («Європарламент сьогодні») – це самоназваний «щомісячний новинний журнал для Європарламенту». Оскільки в назві фігурує ім'я інституції ЄС, а лого сайту має відповідну символіку (кільце з 12 зірок на синьому фоні), у читача може скластися враження, що він бачить серйозний ресурс.

145 тисяч фоловерів у Facebook і висока частота публікацій (25 статей у день) також закріплюють подібне враження.

Аналітики зазначають, що EP Today використовує ім'я Європарламенту без будь-якого легального дозволу. Сайт та його сторінки в соцмережах не пов'язані з Європарламентом. Представники ЄП у вересні зверталася до адміністрації сайту з приводу некоректного використання імені і пропонували способи врегулювання ситуації.

На сайті EP Today зазначається, що він нібито «розроблений тільки для членів ЄП». Проте, 99% його статей взяті зі сторонніх ресурсів. З жовтня 2018 року 47% його статей – це дослівні копії матеріалів впливового російського пропагандистського каналу RT.com.

Часто матеріалами RT забита вся домашня сторінка EP Today, а одна і та ж стаття може кілька раз з'являтися на одній сторінці.

Нагадаємо, в лютому соціальна мережа Facebook заблокувала один з головних російських пропагандистських проектів In the Now на телеканалі Russia Today.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter