Самолет /  Flickr/ kingair42

Над новою технологією працюють загалом 35 авіавиробників і дослідних груп, передає Lenta.ru з посиланням на The Times.

Передбачається, що впровадження такої системи дозволить компаніям заощадити на кадрах і тим самим знизить собівартість польотів, а також підвищить безпеку, зменшивши кількість помилок, викликаних людським фактором. Фінансуванням розробки займається Єврокомісія, зазначає видання.

Читайте такожДружина пілота російського літака A321 розповіла про його скарги на стан лайнера

Відео дня

Однак експерти висловлюють побоювання, що система не впорається з поставленими перед нею завданнями. За даними, які наводить The Times, значній кількості небезпечних інцидентів при польотах запобігають саме пілоти, а не автоматика. Водночас творці проекту наголошують, що в 2010 році в 60% випадків авіакатастрофи відбувалися через дії екіпажу

Варто зазначити, що члени екіпажу нерідко стають винуватцями авіаінцидентів і катастроф.

Так, раніше УНІАН повідомляв, що після того, як перший пілот літака A320 авіакомпанії Germanwings, який розбився в Альпах, залишив кабіну, його колега змінив код доступу до неї – саме тому перший пілот не міг потрапити назад.