Підтримка спорту, здорового способу життя, допомога талановитій молоді, опіка над літніми людьми з особливими потребами та вихованцями дитячих будинків – ці та інші соціальні проекти, ініційовані «БРСМ-Нафта», входять до корпоративної програми, що триває вже не перший рік і є традиційною для компанії.

З вересня 2019 року «БРСМ-Нафта» стала генеральним партнером великого національного проекту, що дає малюкам можливість познайомитися з різними професіями, розкрити свій потенціал і обрати справу до душі. На жаль, за статистикою, сьогодні понад половину випускників вишів не працюють за фахом. Причина цього полягає у відсутності вчасної профорієнтації, браку інформації та шаблонному ставленні до вибору спеціальності. Тож нова ініціатива покликана виправити ситуацію.

У рамках національного проекту «Місто професій» «БРСМ-Нафта» представляє дитячий автозаправний комплекс, де дітлахи можуть спробувати себе в ролі операторів станції, пістолетників, автовласників тощо. Тут можна покататися на машинці, власноруч заправити авто, а також побути помічником на касі – розрахувати клієнта за пальне та допомогти приготувати їжу та напої. Адже справжня станція «БРСМ-Нафта» – це не лише бензин, а й цілий сучасний відпочинковий комплекс, де водії можуть випити кави, смачно пообідати, придбати різноманітні товари. Ця ідея повністю втілена і в дитячій мініатюрі АЗК в «Місті професій». Діти отримують майстер-клас, в ігровій формі опановують ази професії та дістають перший дорослий досвід, що в майбутньому допоможе їм правильно зорієнтуватися у виборі спеціальності. Сумлінна праця не залишається без винагороди, усі дітлахи отримали призи.

Відео дня

За словами власника мережі БРСМ-Нафта Андрія Біби: «Ми підтримали цей проект, оскільки розуміємо, що відповідальність дорослих, – показати дитині світ таким, яким він є. Допомагати їм зрозуміти що таке професія та бізнес; створювати умови, де діти зможуть вчитися, отримувати нові корисні навички, знайомитись з реальністю через гру. Такі проекти розвивають уяву, образне мислення, дозволяють реалізуватися і водночас – пізнавати цей цікавий світ».

Проект мандрує різними містами України. Імпровізоване «Місто професій» розгортається у паркових зонах, його відвідують тисячі маленьких гостей. 28 вересня проект побував у Житомирі. Батьки, що завітали на майданчик «БРСМ-Нафта», наголосили, що хочуть, аби діти реалізувалися в житті, тому вдячні за можливість такого досвіду. Наступний пункт знайомства малюків із «БРСМ-Нафта» – Київ. 5 жовтня у столичному парку ім. Шевченка на дітлахів чекатиме спеціальна локація, що відтворить усі особливості роботи АЗК.

Довідка компанії: Національна мережа «БРСМ-Нафта» - це 159 автозаправних комплексів по всій території України. Власниками мережі «БРСМ-Нафта» є український підприємець Андрій Біба та його дружина Світлана Біба.