Автоперевізники Київщини розраховують одержати згоду з боку Київської обласної державної адміністрації підвищити тарифи на проїзд для пасажирів на 10-12% у зв`язку з подорожчанням пального.

Про це в коментарі УНІАН телефоном повідомив голова Асоціації автоперевізників «Київщина» Віталій АРЕФ’ЄВ.

«Ми говоримо сьогодні про паливну складову. Частка пального у витратах становить близько 30%, зараз вартість пального зросла на 50%, ось ця частка буде підвищена. Тобто, в цілому, подорожчання становитиме 10-12%», - сказав він.

Відео дня

За словами В.АРЕФ’ЄВА, відповідну інформацію, розрахунки, калькуляції сьогодні планується передати до Київської ОДА, яка як держзамовник встановлює верхню граничну межу тарифів. «Тоді була ціна на пальне 4,50, коли в січні нам ставили цю розцінку, а сьогодні вона 6,70 – тобто, на 50% пальне подорожчало. Ми зараз збираємо масово матеріал щодо витрат із тим, щоб на величину паливної складової ми підняли розцінки», - підкреслив він.

Останнє підвищення відбулося в січні ц.р., коли Київська ОДА встановила верхню граничну межу тарифів до 18 коп. за 1 пас/км проти 12 коп. за 1 пас/км у 2006 –2007 рр.

«Подамо у облдержадміністрацію, буде нарада, буде ухвалене рішення, потім воно буде як регуляторний акт вивішено на сайті, і лише через місяць це (підвищення тарифів - УНІАН) можливе», - уточнив В.АРЕФ’ЄВ.

Водночас, за його словами, така процедура встановлення тарифів не влаштовує перевізників, ситуація обговорюватиметься 10 червня у Києві на Всеукраїнському з`їзді автоперевізників. «Скільки можна терпіти Мінтранс, який не може зробити змінну шкалу розцінок? Розумієте, щоб ціни сьогодні підвищити, ми 2 місяці збираємо матеріал, 3 місяці чекаємо на сайтах всіх дозвільних актів… Ми весь час у збитку… Загалом, сильно запізнюємося», - пояснив він, додавши, що перевізники хочуть мати право до базової ціни тарифу додавати інфляційні показники, і здійснювати це за участю Держкомітету з контролю за цінами.

Коментуючи інформацію про підвищення з 1 червня цін на деяких маршрутах в області, В.АРЕФ’ЄВ сказав: «Підняти могла людина, яка не працює на маршруті, а працює «грачем», або ж той, хто раніше працював, не доходячи до верхньої межі (встановленої Київською ОДА у розмірі 18 коп. за 1 пас/км – УНІАН), а просто зараз підняв».