Реклама натякає на те, що діти б'ють по кишені / Фото УНІАН

У Києві з'явилася реклама, яка мотивує користуватися презервативами. Її автори використали заяложену тезу про те, що догляд за дитиною більш витратний, ніж захищений секс.

Реклама натякає на те, що діти б'ють по кишені / Фото з соцмереж

Тим не менше, реклама викликала реакцію у аудиторії - користувачі українського сегменту Facebook публікують фото з нею та обговорюють її.

Читайте такожУ Єгипті суд виправдав 4-річного хлопчика, звинуваченого в сексуальних домаганнях

Як повідомляв УНІАН, нещодавно в Австралії пропав 12-річний хлопчик, його знайшли у чотиризірковому готелі на Балі з маминою кредиткою.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram