Реальний запас ходу може сильно відрізнятися від заявленого / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com, скріншот

Експерт з двигунів поділився основними проблемами електромобілів, про які слід знати, перш ніж купувати їх.

Як пише The Sun, Шарі Примак у своєму YouTube-каналі Car Help Corner розповів про деякі ключові проблеми, що стримують володіння електромобілями.

"Хоча все більше й більше споживачів виявляють інтерес до електрокарів, існує багато серйозних побоювань з приводу володіння електромобілями", - сказав Примак.

Публічні зарядки

Однією з найбільш часто згадуваних проблем при володінні електромобілями є зарядна інфраструктура.

Згідно з останніми даними Міністерства транспорту, у Великій Британії понад 12 мільйонів людей у сільській місцевості мають лише 6000 доступних зарядних пристроїв.

Аналогічно, у більшості муніципалітетів Великої Британії немає громадських придорожніх зарядних станцій для електромобілів, а на великих територіях країни взагалі немає доступу до зарядки.

Тривале очікування своєї черги до пунктів зарядки ставало причиною конфліктів між автомобілістами, в які доводилося втручатися правоохоронцям.

Експерт також відзначив той факт, що мережі зарядки не є єдиними: по всій країні працює безліч різних компаній.

Це означає, що водіям доводиться шукати зарядний пристрій, сумісний з їхнім автомобілем, і завантажувати, здавалося б, нескінченну кількість додатків, щоб мати можливість використовувати всі доступні станції.

Непередбачуваний запас ходу

"Хоча електромобіль може рекламувати певний запас ходу, реальний запас ходу може сильно відрізнятися. Добре відомо, що екстремальні погодні умови... можуть мати дуже серйозний вплив на дальність пробігу". - каже Примак.

Це призводить до занепокоєння водіїв про запас ходу, що в поєднанні з відсутністю належної інфраструктури для зарядки тільки посилює стрес від водіння і ускладнює планування поїздок.

Деградація акумулятора і потенційна поломка

Якщо ви коли-небудь помічали, що час автономної роботи вашого телефону скорочується з часом, не дивно, що те ж саме може статися і з електромобілями. Ще важче подолати занепокоєння з приводу дальності їзди, коли чим більше ви їздите, тим меншим стає запас ходу.

Більше того, коли акумулятор врешті-решт "вмирає", його заміна коштує дорого, і є відносно мало фахівців-механіків, які володіють навичками та обладнанням для цього. Це може призвести до того, що вам доведеться заплатити великі рахунки за ремонт.

За даними британської автомобільної компанії RAC, середній термін служби батареї електромобіля становить всього близько 10 років, тоді як середній вік традиційних автомобілів з несправними двигунами становить близько 14 років.

За словами Шарі, хоча багато дилерів надають тривалу гарантію на акумулятор, якщо ваша батарея вийде з ладу поза цим періодом, це фактично зробить автомобіль "марним".

Обслуговування шин

"Якщо ви купуєте електромобіль, ви можете подумати, що заощадите купу грошей на його обслуговуванні. Одним з предметів технічного обслуговування, який, як відомо, не служить довго, є шини. Оскільки електромобілі зазвичай передають велику потужність на колеса, а також вони набагато важчі за звичайні автомобілі, це призводить до набагато більшого зносу шин", - говорить автоексперт.

Він стверджує, що в цьому випадку вам доведеться міняти шини вдвічі або тричі частіше, ніж на бензинових або дизельних моделях.

Це також може бути дорогим, оскільки шини для електромобілів повинні витримувати велике навантаження і тому часто коштують дорожче, в той час як деякі виробники, такі як Tesla, рекомендують встановлювати на свої автомобілі тільки спеціально виготовлені шини.

Вартість ремонту

Що стосується попередніх проблем, ремонт та обслуговування електромобілів можуть бути надзвичайно дорогими. Багато в чому це пов'язано з необхідністю в спеціальних комплектах, запчастинах і знаннях, якими не володіють більшість автосервісів.

Це може навіть сприяти давно очікуваному припиненню реставрації автомобілів своїми руками, оскільки технологія електромобілів стає занадто складною, щоб більшість фахівців могли впоратися з нею вдома.

Більше того, оскільки електромобілі перебувають в обігу не так вже й довго, даних про їхню надійність через 10 або 20 років відносно мало. Це може означати, що в найближчі роки зростуть величезні непередбачені рахунки за ремонт.

Вартість страховки

Високі витрати на ремонт також означають високі витрати на страхування, особливо на моделях вищого класу. У поєднанні з невизначеним ризиком, пов'язаним з такими функціями, як автопілот і автопарковка, потенційна вартість аварії може призвести до захмарних сум ваших страхових внесків.

Ризик пожежі також є дорогим фактором: лише цього місяця дві великі компанії відкликали кілька популярних електромобілів через ці побоювання.

Ціна перепродажу

Ринок електромобілів також пов'язаний з наступною серйозною проблемою - падінням їхньої вартості при перепродажі.

Якщо виявиться, що ви дійсно хочете позбутися свого електромобіля через будь-яку із згаданих проблем, то ви, імовірно, отримаєте набагато менше, ніж заплатили за нього.

Технології, що швидко розвиваються та побоювання щодо довгострокової надійності призвели до падіння цін на вживані моделі.

Початкові витрати

"Це дійсно ні для кого не секрет. Добре відомо, що більшість електромобілів дуже дорогі", - зазначає Примак.

Електрокари коштують дорожче, ніж їхні аналоги з двигунами внутрішнього згоряння. А потенційне скасування в найближчі кілька років багатьох пільг, пов'язаних з електромобілями, таких як звільнення від дорожнього податку, також може вивести володіння "електричками" за рамки бюджету для більшості автомобілістів.

Інші новини про електромобілі

Як повідомляв УНІАН, раніше автомобільний експерт Мет Вотсон із Carwow заявив, що електромобілі навіть близько не зрівняються з дизельними машинами. Разом з тим він зазначає, що у електромобілів є багато позитивних моментів, і їх не можна ігнорувати.

Інший механік, Скотті Кілмер, вважає, що електромобілі коштують дорожче, служать не так довго і насправді - не найкраща альтернатива для навколишнього середовища, ніж автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Експерт вважає, що електромобілі набагато менш надійні і ефективні, ніж їхні традиційні аналоги.

Вас також можуть зацікавити новини: