Літій-іонні акумулятори потрібно заряджати повільно / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com, скріншот

Досвідчений механік Скотті Кілмер вважає, що електромобілі коштують дорожче, служать не так довго і насправді не є кращою альтернативою для навколишнього середовища, ніж автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння.

Кілмер розкритикував аргументи на користь переходу на електромобілі, заявивши, що вони "гірші" за традиційні двигуни, пише The Sun. Він назвав "нісенітницею" аргумент про те, що електромобілі екологічніші, що є одним із ключових аргументів на користь володіння такими авто.

"Електромобілі не є досягненням... [Вони] дійсно гірші як транспорт, ніж бензинові автомобілі. Візьмемо Сполучені Штати, 60% усієї електроенергії виробляється з викопного палива, тож ви просто змінюєте джерело її походження. А літій забруднює навколишнє середовище. Той, хто думає, що вони більш екологічні, просто не при своєму розумі", - заявляє Кілмер.

Відео дня

Зазначається, що літій є ключовим елементом при виробництві акумуляторів для електромобілів, але його інтенсивно видобувають екологічно шкідливими методами, часто в бідніших регіонах світу.

Згідно з доповіддю організації "Друзі Землі", видобуток літію "все більше впливає на громади, у яких здійснюється це шкідливе видобування, ставлячи під загрозу їхній доступ до води".

Зокрема, ще в 2021 році газета Guardian повідомила, що робітники на кобальтових копальнях у Конго працювали в умовах, схожих на рабство, за 30 пенсів на годину, щоб "забезпечити революцію зелених автомобілів".

Окрім суперечок щодо відносних екологічних витрат, Скотті вважає, що електромобілі набагато менш надійні та ефективні, ніж їхні аналоги на викопному паливі.

"Перезарядка займає занадто багато часу. Вони кажуть: "У нас є швидкісні зарядки". Але якщо ви перезарядите літій-іонний акумулятор таким "суперчарджером", ви втратите, імовірно, 80% його терміну служби. Їх потрібно заряджати повільно. Чим швидше ви заряджаєте, тим швидше зношується акумулятор", - пояснює Кілмер.

"Для маленьких автомобілів це має сенс. Вони повинні були запустити електромобілі, такі як VW Beetle. Маленький, міський автомобіль, чудово підходить для людей в Англії і в Європі, де вони не їздять далеко. Але електродвигуни дуже неефективні, коли вони або тягнуть вантажі, або працюють на високих швидкостях", - додає експерт.

Також Кілмер розкритикував високу вартість електромобілів, особливо на тлі глобальної кризи вартості життя.

Він зазначив, що один виробник у США отримав від своїх дилерів прохання припинити відправку нових автомобілів, оскільки вони не могли продати автомобілі, що вже знаходяться в їхніх автосалонах.

Скотті також навів приклад покупця, який привіз до нього в майстерню новий Volvo C40 і виявив, що він вже значно знецінився.

"Цей хлопець приносить мені новеньку машину, яка коштувала 70 тисяч доларів. Отже, я пошукав інформацію по своєму району: там вже було продано безліч вживаних авто за 30 тисяч доларів", - розповів Кілмер.

"Людям не подобався такий спосіб життя. Скажімо, на зарядку автомобіля йде 45 хвилин, а що, якщо перед вами п'ятеро людей в черзі? Вони кажуть, що в США їм знадобиться три мільйони пристроїв для швидкої зарядки по всій країні, зараз їх 35000. Інфраструктури не існує", - додає автомеханік.

Чому ви не повинні купувати електромобіль

Як повідомляв УНІАН, раніше Скотті Кілмер розповів, чому ніколи не варто купувати електромобіль. Він назвав п'ять основних проблем із технічним обслуговуванням, з якими стикаються електромобілі.

Він, зокрема, зазначив, що акумуляторна батарея - одна з найдорожчих частин електромобіля, стан якої впливає на залишкову вартість усієї машини.

Вас також можуть зацікавити новини: