Власник не міг випустити собаку в прохід / колаж УНІАН, фото depositphotos.com

Пара просить повернути гроші після того, як вони кажуть, що сидіння поруч із собакою, який "пирхає і пукає" під час польоту зіпсувало враження.

Гілл і Уоррен Пресс були на першому етапі своєї подорожі з Європи до Нової Зеландії, пролетівши 13 годин з Парижа до Сінгапуру авіакомпанією Singapore Airlines, пише Independent.

Але пара з Веллінгтона швидко зрозуміла, що їхні місця преміум-економ знаходяться поруч із пасажиром із собакою емоційної підтримки, яка видає шум.

Відео дня

"Я почула цей шум - важке пирхання. Я думала, що це телефон мого чоловіка, але ми подивилися вниз і зрозуміли, що це дихає собака. Я сказала: "Я не дозволю цьому сидіти поруч з нами всю поїздку", - розповіла місіс Пресс.

Коли вона запитала стюардесу, чи можуть вони пересісти, але їй повідомили, що доступні лише місця в задній частині економ-класу.

Вони залишилися на місці, але заявили, що запах став нестерпним приблизно на півдорозі, оскільки собака "пукав", в той час як тварина нібито займала місце для ніг Пресса.

Пресс заявила, що власник "не міг випустити собаку в прохід, тому що вони не могли пропустити візки, тому їй довелося пройти далі, а це означало, що її голова опинилася під ногами мого чоловіка. Мій чоловік був у шортах, і собача слина потрапила йому на ногу".

Вона ще раз поговорила зі стюардесою, яка сказала, що тепер пара може пересісти на місця в передній частині економічного класу, які раніше були зайняті бортпровідниками, але тепер були вільні.

Хоча їм сказали, що інцидент буде зареєстрований і авіакомпанія зв'яжеться з ними, жінка сказала, що через тиждень вони нічого не чули.

Вона надіслала скаргу електронною поштою, і через три тижні їй запропонували туристичний ваучер на суму 200 новозеландських доларів (95 фунтів стерлінгів) на пасажира.

Однак вона заявила, що це неприйнятно, і тепер вимагає повного відшкодування коштів.

"Ми не отримали досвіду, за який заплатили", - сказала вона.

Представник Singapore Airlines повідомив, що авіаперевізник безпосередньо контактував з парою.

"Singapore Airlines намагається повідомити клієнтів, які можуть сидіти поруч із собакою-поводирем, перш ніж сісти на рейс, - сказали вони. Ми щиро просимо вибачення за те, що в цьому випадку цього не сталося, і будемо працювати з командою нашого аеропорту, щоб гарантувати, що подібна помилка не повториться в майбутньому. У випадках, коли клієнти, які сидять поруч із собакою-поводирем, просять пересісти, Singapore Airlines допоможе пересадити клієнтів у той самий салон, якщо дозволяє місце".

Конфлікти в літаках - інші випадки

Одна мама викликала переполох в літаку, коли витратила гроші на місце в першому класі для своєї трирічної дитини, оскільки вона несвідомо викликала лють у попутника, який також був у першому класі. Незважаючи на те, що її дитина поводилася добре, розлючений пасажир порадив їй "повернутися на своє справжнє місце" і сказав, що "малюків не пускають до першого класу".

Вас також можуть зацікавити новини: