фо

Довгий лімузин - один із найочевидніших символів кричущої розкоші. Винайняти таку машину для весілля чи на іншу визначну подію - найпростіший спосіб показати, що у вас із грошима все гаразд. Як саме роблять такі незвичайні автомобілі, розповідає видання Slashgear.

У наші дні класичний довгий лімузин став рідкістю: його витіснили так звані "паті-баси" (вечіркові автобуси) та великогабаритні преміум-позашляховики, які тепер частіше обслуговують знаменитостей і людей з грошима. І хоча побачити лімузин на дорозі все ще можливо — це вже справжня дивина.

Одна з причин, чому довгі лімузини відмирають як явище, полягає саме в тому, як їх виготовляють.

Відео дня

Розібрати і розтягнути

Перше, що слід знати про виготовлення довгого лімузина - це те, що переважна більшість із них є результатами роботи спеціалізованих автомобільних ательє, а не автозаводів. В більшості випадків купується звичайний седан преміум-класу (в класиці це Cadillac, Lincoln чи Chrysler, хоч бувають варіанти на базі позашляховиків, наприклад Hummer), а потім з ним роблять те, на що слабкодухим краще не дивитися.

Процедура стартує з майже повного розбирання машини до її "кістяка": демонтують салон, трансмісію, паливний бак тощо. А далі відбувається найнеймовірніше - кузов розпилюють навпіл. Отримані половинки насаджують на нову подовжену раму і починають заповнювати утворену між ними прогалину: монтують подовжений канал карданного валу, створюють каркас для додаткових бічних і дахових панелей, а також підлогу.

пр

Після того, як новий каркас зварять та з'єднають з оригінальними частинами, додають бічні панелі, скління, фарбують та доводять екстер'єр до ідеального стану. Потім настає черга інтер'єру: встановлюють м'які сидіння, гаджети, екрани, звукові системи, декоративне освітлення та інші елементи комфорту.

Мистецтво, що зникає

Спосіб, у який створюють довгі лімузини, справді вражає, але водночас розкриває причину занепаду класичних лімузинів. Перетворення седана на такий витвір автомобільного мистецтва вимагає колосальної ручної праці та складних кузовних робіт. Причому не першого ліпшого автомеханіка, а висококваліфікованих майстрів своєї справи. І це вже не кажучи про вартість облаштування салону фактично з нуля - із дуже дорогих матеріалів та гаджетів.

На відміну від цього, паті-баси — це по суті компактні автобуси, які можуть надати той же рівень розкоші, але із ще вищим рівнем комфорту і для більшої компанії. Останнім часом вони почали витісняти лімузини з сегменту люксового автопрокату для весіль та інших урочистостей.

Ну а там, де паті-баси є не дуже доречними, наприклад, для перевезення офіційних осіб, на перший план виходять гігантські позашляховики на кшталт GMC Yukon чи Cadillac Escalade, які пропонують рівень комфорту лімузина без потреби в складній кастомізації.

Інші цікаві публікації на тему автомобілів

Як писав УНІАН, у 1980-х роках з’явилася низка легендарних авто, серед яких найшвидшим серійним автомобілем десятиліття визнано Porsche 959 — технологічно передовий суперкар 1986–1988 років із повним приводом, адаптивною гідропневматичною підвіскою та двоступінчастим турбонаддувом. Він розганявся до 96 км/год за 3,6 с і досягав максиимальних 315 км/год.

Також ми розповідали про 10 чудових автомобілів, що за примхою долі виявилися нікому не потрібними і провалилися на ринку.

Вас також можуть зацікавити новини: