Ілюстрація / REUTERS

Чистий прибуток найбільшої у світі соціальної мережі Facebook за шість місяців 2019 року впав у два рази в річному вираженні - до 5,045 мільярда доларів.

Читайте такожFacebook оштрафують на $5 мільярдів за витік даних - WSJ

Про це повідомляє Прайм з посиланням на прес-реліз компанії.

Відео дня

"Прибуток на акцію склала 1,76 долара проти 3,43 долара роком раніше. Виручка соціальної мережі становить 31,963 мільярда доларів, що на 27% більше показника за аналогічний період 2018 року", - йдеться в повідомленні.

Наголошується, що чистий прибуток компанії за другий квартал становить 2,616 мільярда доларів, скоротившись також у два рази до минулого року. Прибуток за підсумками звітного періоду становить 0,91 долара на акцію проти 1,74 долара роком раніше. Виручка за квартал збільшилася на 28% - до 16,886 мільярда доларів, що вище прогнозу в 16,5 мільярда, який наводить агентство Reuters.

"Квартальна виручка компанії від реклами становить 16,624 мільярда доларів, що на 28% перевищує показник другого кварталу 2018 року. Виручка від мобільної реклами зросла до 94% від усіх рекламних доходів з 91% в аналогічному періоді минулого року. Кількість активних користувачів соцмережі в червні 2019 року збільшилася на 8% в річному вираженні й становить 1,59 мільярда осіб. Середня кількість активних користувачів в місяць зросла в річному вираженні на 8% - до 2,41 мільярда користувачів на кінець червня", - підкреслює видання.

Компанія також заявила про розширення програми конфіденційності, включаючи посилення операційних вимог і зобов'язань по звітності у зв'язку з претензіями з боку влади США. "У другому кварталі 2019 року ми зафіксували додаткові відрахування у 2 мільярди доларів у зв'язку з нашим угодою з FTC (Федеральна комісія з торгівлі США - ред.)", - інформує реліз.