"Приват" звинуватили в хамському обслуговуванні / фото УНІАН, Олександр Синиця

Клієнт "ПриватБанку" поділився негативним досвідом обслуговування у фінустанові, заявивши, що співробітники нібито погрожували прийти до нього додому.

Про це він написав у відгуку на сайті "Мінфін".

Чоловік розповів, що раніше обслуговувався в банку як юридична, так і фізична особа. Згодом юридичний рахунок він закрив, а з фізичним планував це зробити пізніше. Планам завадив коронавірус, від якого, як стверджує він сам, довелося лікуватися три місяці в лікарні. Весь цей час нараховувалися відсотки на заборгованість за "універсальною" карткою.

Відео дня

Прохання піти назустріч, додає він, було проігноровано.

"[...] банк хамськи відповів, що це моя проблема, і якщо не оплачу заборгованість, банк прийде в гості нібито на опис майна. В результаті дзвінки не припинилися і побачивши, що грошей і правда немає (тому що лікування забрало майже 300 тисяч гривень), банк запропонував внести хоча б 2500 гривень, щоб до кінця місяця банк, так би мовити, не чіпав мене", - розповів клієнт, додавши, що гроші для "Привату" довелося брати в іншому банку.

Він також повідомив, що через тиждень отримав ще один дзвінок з питанням " коли будете платити?". 

"На мої прохання поговорити з менеджером, мені неодноразово відмовили аргументуючи що той хам який мені дзвонить, і є менеджер. Загалом повне розчарування у ставленні до клієнтів і відчуття того що банк просто "закушався", м'яко кажучи й ні в що не ставить своїх клієнтів", - резюмував він.

скріншот

У відповідь представник "Привату" повідомив, що на період пандемії банк скасував нарахування штрафів і пені, а відсотки нараховує тільки для клієнтів, які не виконують зобов'язання за кредитами.

"Якщо клієнт не вносить обов'язковий платіж, це вважається порушенням зобов'язань за договором. Додатково ми проведемо перевірку здійснених вам дзвінком і за результатом вам зателефонуємо", - пообіцяв співробітник держбанку.

Вас також можуть зацікавити новини: