Повернути гроші клієнтці поки не вдалося / фото УНІАН

Клієнтка "ПриватБанку" з міста Івано-Франківськ заявила, що втратила гроші через некоректну роботу терміналу самообслуговування.

Про це вона написала у відгуку на сайті "Мінфін" 7 лютого.

За її словами, 4 лютого вона внесла у термінал 500-гривневу купюру, після чого той показав помилку й проінформував, що не приймає готівку. Згодом термінал перестав працювати.

Відео дня

"Після звернення до відділення банку мені передзвонив оператор, прийняв заявку на розгляд, але кошти не були повернені, так як прийшла відповідь про те, що технічних збоїв виявлено не було! Більше до операторів додзвонитись не змогла. Дуже прикро, що такий великий банк, а таке халатне відношення до клієнтів. Шкода, що так довго йому довіряла. Скоро так почнете втрачати клієнтів!", - обурено написала клієнтка.

У відповідь представник банку запевнив, що це питання вже розглядають спеціалісти.

"Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння", - написав співробітник "Привату".

Вас також можуть зацікавити новини: