18 листопада Національний банк розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless. Мережа Фокстрот як орієнтований на цифровізацію бізнес виступила одним із генеральних партнерів.
Мета кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків, стимулюючи їх зростання. У межах кампанії Національний банк разом із партнерами розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків, переваги онлайн-банкінгу та цифрових видів оплати, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.
"Сьогодні ми бачимо чітку тенденцію до збільшення кількості та обсягів безготівкових платежів. Cashless-розрахунки вже стали для багатьох українців звичкою, що відповідає їхнім сьогоднішнім потребам. Водночас, це є показником зростання рівня фінансової грамотності і довіри до платіжних інновацій. Упевнені, що завдяки інформаційній кампанії громадяни різного віку знайдуть відповіді на усі свої запитання та використовуватимуть різні безготівкові інструменти оплати ще частіше", – прокоментувала заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольга Васильєва.
Для мережі Фокстрот популяризація безготівкових розрахунків є одним із напрямів діджиталізації бізнесу, оскільки від цього залежить якість обслуговування, позитивний клієнтський досвід і головне – безпека покупців в епоху пандемії. Тож до інформаційної кампанії доєдналися всі 166 магазинів у 90 містах країни та соціальні мережі ритейлера.
"Ми переконані, що сьогодні на перший план для споживача виходять такі поняття, як швидкість, зручність та безпечне перебування у будь-якій сфері. Безготівкові платежі формують гарні звички вчасно сплачувати за комунальні, розраховуватися без черг на касі самообслуговування в супермаркеті, заощаджувати час на купівлі товарів онлайн тощо. Саме тому Фокстрот сприяє розвитку cashless-розрахунків, у тому числі – і розширюючи можливості для наших покупців, – відзначив Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії-ритейлера.
Приміром, у вересні 2020-го була підключена опція з онлайн оплати платіжною карткою за допомогою рішення LiqPAY на сайті foxtrot.ua. Це забезпечило простий, швидкий і безпечний спосіб оплати в інтернет-магазині. Інша опція – рішення компанії Rakuten Viber дає можливість сплатити за товар всього в кілька кліків на смартфоні в авторизованому чат-боті FOXTROT за допомогою Apple Pay/GPay. А з впровадженням платіжного сервісу mVisa QR покупцеві досить мати при собі реквізити власної банківської картки Visa, щоб розрахуватися за товар і отримати електронний чек, навіть не підходячи до каси.
В Нацбанку розраховують на активне залучення молоді, адже саме вони можуть допомогти старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків, навчити їх безпечно купувати в інтернеті та сплачувати за послуги.
Кампанія Cashless є продовженням інформаційних кампаній із безпеки готівкових платежів #АнатоміяГривні, #ШахрайГудбай і триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України.