Ілюстрація \ REUTERS

Dolce & Gabbana не буде продаватися найближчим часом на деяких торгових майданчиках в Китаї, включаючи Taobao, Tmall, Jingdong Mall, Suning Tesco, Secoo і Yoox Net-a-Porter - найбільшого в світі онлайн-рітейлера люксових товарів.

Читайте такожДольче і Габбана звинувачують в ухиленні від сплати податків

Причиною тому стала серія рекламних роликів, опублікованих італійською компанією в кінці минулого тижня. У них китайська модель намагається їсти спагетті, піцу і каннолі за допомогою паличок, передає kommersant.

Відео дня

Ролики викликали хвилю обурення китайських користувачів і стали найбільш обговорюваною темою у соцмережі Weibo. Китайські громадяни визнали рекламу расистською та сексистською. В результаті компанія була змушена скасувати свій показ в Шанхаї, запланований на середу.

Ситуацію ускладнили і расистські коментарі, що з'явилися на сторінках офіційного аккаунта D&G, а також самого Стефано Габбана. У компанії заявили, що обидва аккаунти були зламані хакерами і принесли свої вибачення китайським користувачам.