Ілюстрація REUTERS

Компанії, що працюють в туристичній галузі, поскаржилися на Google в Єврокомісію. На їхню думку, американська корпорація недобросовісно просуває власні продукти.

Читайте такожGoogle заплатити майже мільярд євро у Франції через податкові суперечки

У листі, адресованому єврокомісару з питань конкуренції Маргрет Вестагер, сказано, що пошуковик видає свої інформаційні добірки з туристичними запитами користувачів в спеціальному вікні. Воно виділяється на тлі інших результатів пошуку, а тому варіанти, які пропонує сервіс Google, отримують більше уваги, ніж ресурси конкурентів, передає forbes.ru.

Відео дня

Серед 34 компаній, які підписали лист, є такі туристичні сервіси, як TripAdvisor, Expedia і eDreams. Всі вони вважають, що Google отримує більше переглядів, навіть якщо видає ті ж варіанти готелів, хостелів, і оренди житла та автомобілів, що й інші компанії.

Нагадаємо, в 2017 році Google вже штрафували за зловживання домінуючим становищем на ринку пошукових систем. Єврокомісія зобов'язала материнську компанію Alphabet виплатити €2,42 млрд за порушення правил антимонопольного законодавства Євросоюзу, яке полягало у наданні власному сервісу порівняння товарів для покупок Google Shopping незаконних переваг.