
Дві тисяч партнерських точок продажу, працююче виробництво, замовлення товару онлайн за рублі - так косметичний бренд Oriflame веде діяльність на російському ринку. Паралельно він працює і в Україні – компанія не входить до реєстру спонсорів війни.
Про це повідомляють польські журналісти, які розслідували факти потрапляння на російський ринок продукції Oriflame, що виготовлена в Польщі.
Вони з'ясували, що росіяни, як і раніше, можуть замовити будь-яку продукцію бренду на сайті Oriflame.ru, купити її за рублі та отримати доставкою через російську державну пошту. Також відбувається продаж товарів офлайн – в понад 2 тисячах партнерських точок (брендових центрах краси чи консультаційних центрах, офісах тощо), які продовжують діяти по всій Росії та так званій ДНР.
Там продається оригінальна продукція бренду, виготовлена на виробництвах в росії (воно все ще не зупинене), Польщі, Швеції, Індії та Ірландії, стверджують автори матеріалу.
Розслідувачі зауважують, що оскільки Польща, Швеція та Ірландія є членами ЄС, їхня продукція під брендом Oriflame не може бути присутня на російському ринку, адже це суперечить законодавству ЄС.
Своєю чергою, в Україні шириться кампанія викриття та бойкоту міжнародних брендів, які не вийшли з РФ та підтримують економіку країни-агресора, в той час як українці змушені платити за це життям. Нещодавно таку кампанію започаткував Алмаз Кудабек, командир батальона тюркоязычных народов "Туран" з Інтернаціонального легіону.
Нагадаємо, національне агентство з питань запобігання корупції запровадило проєкт "Міжнародні спонсори війни", куди включаються юридичні та фізичні особи, котрі від початку повномасштабного вторгнення продовжують бізнес-відносини з країною-агресором. Реєстр розміщений на порталі "Війна і санкції". Усі компанії, які співпрацюють з агресором і включені до реєстру "Міжнародні спонсори війни", вносяться до найбільшої у світі бази даних World-Check. Наразі реєстр налічує понад 50 таких компаній.
Як повідомляв "УНІАН", понад 1000 іноземних компаній оголосили про вихід з російського ринку після повномасштабного вторгнення РФ в Україну. В тому числі про вихід з російського ринку заявляла компанія Oriflame. Однак дані Єльського університету свідчать: попри те, що багато компаній скорочують свою діяльність у Росії, лише третина перевірених корпорацій повністю розірвали відносини з агресором.