Премія 'Вибір року' оголосила бренди, які стали орієнтирами ринку у 2025 році

Уже 25 років поспіль "Вибір року" визначає компанії, яким українці довіряють у повсякденному житті та бізнесі. За результатами дослідження 2025 року, сформованого на основі споживчого голосування та експертної оцінки, лідерами стали бренди, що поєднують стабільну якість, впізнавану репутацію та здатність відповідати сучасним запитам ринку.

Переможці "Вибір року" 2025:

  • Штатні магнітоли року для автомобіля на системі Андроід – TORSSEN
  • Сервіс земельних інвестицій року – ZEMINVEST
  • Дитячий порошок року українського виробництва – ВУХАСТИК
  • Український освіжувач повітря року – IFresh
  • Виробник модульних будинків року – SCANDI
  • Український бренд року одягу для жінок – VOVK
  • Автобусні тури року – АККОРД-ТУР
  • Майонез року – Королівський смак
  • Хот-дог року – Mr.Grill
  • Сметана року – Président
  • Виробник хлібобулочних виробів року – КИЇВХЛІБ
  • Національна мережа торговельних центрів року – Епіцентр
  • Шкільні рюкзаки і ранці року – Kite
  • Кухонні товари року – Фрекен БОК
  • Вологі гігієнічні серветки року – Smile
  • Ватна продукція року – Lady Cotton
  • Комбуча року – spraga
  • Мережа аптек року – Аптека АНЦ
  • Мережа барбершопів року – ЦирульниК
  • Мережа центрів косметології та лазерної епіляції року – Лазерхауз
  • Програма року для корекції та зниження маси тіла – Herbalife
  • Протеїновий коктейль року – Формула 1 (Herbalife)
  • Дієтичні добавки року – Herbalife
  • Інтернет-магазин року запчастин та скла для автофар (постачальник) – Lemarix
  • Антипігментний засіб року для обличчя – NIVEA
  • Антивіковий крем року по догляду за обличчям – NIVEA
  • Житловий комплекс бізнес-класу року в передмісті Києва (м. Буча) – ЖК "Гранд Бурже"
  • Торгово-розважальний центр року – LAVINA
  • Житловий комплекс бізнес-класу року в передмісті Києва (м. Вишневе) – ЖК "АТМОСФЕРА"
  • Житловий комплекс бізнес-класу року в передмісті Києва (Софіївська Борщагівка) – ЖК "Park Residence"
  • Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група "СИНЕРГІЯ"
  • Житловий комплекс бізнес-класу року в передмісті Києва – ЖК "Синергія Сіті"
  • Житловий комплекс бізнес-класу року у м. Львів – ЖК "SILENT PARK"
  • Кліматична техніка року комфорт-класу – HYUNDAI
  • ЖК бізнес-класу року з підземним паркінгом (м. Ірпінь) – Центральний Premium
  • Кав’ярня самообслуговування року – FASTKAVA
  • Препарат року (в таблетках) для лікування геморою – ДЕТРАЛЕКС®
  • Венотонік року (в таблетках) – ДЕТРАЛЕКС®
  • Вітамінно-мінеральний комплекс року для підтримки вагітності та грудного вигодовування – Елевіт
  • Засіб року для загоєння пошкодженої та подразненої шкіри – Бепантен®
  • Ферменти року (засіб для покращення травлення) – Креон®
Премія 'Вибір року' оголосила бренди, які стали орієнтирами ринку у 2025 році

Відео дня

Переможці про цінність премії "Вибір року" та досягнення у 2025 році:

  • Перемога Елевіт у бізнес-премії "Вибір року" підтверджує нашу експертність і ефективність у підтримці майбутніх мам. Незалежне визнання нашого лідерства не лише зміцнює довіру до бренду, а й надихає нас на створення нових продуктів і рішень, які допомагають майбутнім родинам почуватися впевнено на кожному етапі вагітності. Головним фактором нашої перемоги став персоніфікований підхід лінійки Елевіт, який забезпечує підтримку майбутніх мам на кожному етапі їхнього шляху до материнства. Ми прагнемо до найвищої якості у всьому, що робимо – від виробництва продуктів до кожної деталі наших комунікацій, адже для нас важливо підтримувати довіру майбутніх мам. Віктор Тімохов, бренд менеджер бренду Елевіт 
Віктор Тімохов, бренд менеджер бренду Елевіт
  • Перемога ЖК "Атмосфера" в премії "Вибір року" – це підтвердження, що у Вишневому ми створили простір, який по-справжньому змінює якість життя. Для MOLODIST це визнання нашої філософії: будувати не будинки, а комфортні та сучасні міські середовища. Ця нагорода – вдячність мешканцям і інвесторам за довіру. Володимир СПІВАК, директор ІГ MOLODIST
  Команда компанії ІГ MOLODIST  (відділ продажів «Атмосфера», Вишневе)
  • Для "Серв’є Україна" ця нагорода особлива – саме у ювілейний рік нашої 25-річної діяльності в Україні.  Ця відзнака відображає довіру споживачів і визнання незалежних експертів  та високу якість і ефективність наших лікарських засобів. Бенджамін Абділі, генеральний директор, "Серв’є Україна"
Бенджамін Абділі, генеральний директор, «Серв’є Україна»
  • Перемога у премії "Вибір року" – це підтвердження того, що наша багаторічна робота справді має цінність для людей. Це оцінка нашої відданості високим стандартам та доказ того, що ЖК "Центральний Premium" став еталоном житла бізнес-класу. Визнання мотивує рухатися далі. Премія підсилює довіру клієнтів і стимулює нас бути ще кращими – вдосконалювати будівництво, впроваджувати нові рішення та створювати житло нового рівня. Керівник проєкту ЖК "Центральний Premium" Сергій Бундак
Відділ продажу ЖК “Центральний Premium”
  • Ми створили нові можливості для ринку та споживачів, сформувавши тренди, які визначають майбутнє. Очоливши трансформації у хлібобулочному та кондитерському сегментах, ми розпочали процес формування нової культури споживання хліба. Відтепер хліб – це не просто повсякденний продукт, а й простір для кулінарної творчості, самовираження та гастрономічного натхнення. Продукти КИЇВХЛІБ відповідають вимогам сучасного стилю життя, пропонуючи споживачам нові горизонти смаку та можливості для кулінарних експериментів.  Дмитро ДАНИЛОВИЧ, CMO ALVIVA GROUP
  • На мою думку, головним фактором нашого успіху та перемоги стало моє принципове прагнення завжди бути першим. Ця філософія стала основою розвитку всієї мережі: я ніколи не дозволяю собі й бренду "Цирульник" бути другими. Ми завжди йдемо попереду, завжди показуємо найвищий рівень і задаємо стандарти для всього ринку. Саме ця внутрішня амбіція, наполегливість і послідовність у кожному рішенні привели нас до того, щоб бути першими й залишатися найкращими. Андрій Остапчук, власник мережі ЦирульниК Barbershop

Перемога у премії "Вибір року" – це підтвердження реальної довіри споживачів і сильних позицій бренду на українському ринку. Подати заявку на участь.