Уряд почав автоматизовувати адміністративні послуги у сфері будівництва

15:01, 17 жовтня 2014
Нерухомість
3 0

Державне агентство з питань розвитку електронного уряду запустило пілотний проект з надання чотирьох адміністративних послуг у сфері будівництва в електронному вигляді.

REUTERS

Як передає кореспондент УНІАН, про це під час презентації пілотного проекту повідомив голова агентства Олександр Риженко.

«На сьогоднішній день портал запущений і послуги можуть надаватися», - сказав він.

Читайте такожУ Міноборони планують до кінця року перейти на електронний документообіг

За словами Риженка, тепер в електронному вигляді будуть надаватися послуги реєстрації декларації і реєстрації повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, а також послуги реєстрації декларації та реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт. Причому чиновник уточнив, що дані послуги надаються як юридичним, так і фізичним особам.

За оцінками голови агентства, аудиторія даних послуг становить близько 130 тис. фізичних і юридичних осіб на рік.

Як повідомляв УНІАН, Державне агентство з питань електронного уряду, створене в Україні на початку літа, планує від 2015 року розпочати впроваджувати електронні послуги, які торкнуться податкової, екологічної, соціальної сфери, а також має намір розробити програму розвитку електронного уряду у країні до 2020 року.

Довідка УНІАН. Згідно з постановою Кабінету міністрів України від 4 червня 2014 року, уряд реорганізував Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації україни (Держінформнауки), утворивши центральний орган виконавчої влади щодо реалізації політики у сфері електронного врядування - Держагентство з питань електронного уряду. Діяльність нового відомства спрямовує і координує Кабмін через віце-прем'єр-міністра України - міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Володимира Гройсмана.

Раніше повідомлялося, що в АП чиновники переходять на електронний документообіг.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter