Ілюстрація REUTERS

Антимонопольний комітет України (АМКУ) у зв'язку з карантином зобов'язав найбільших мобільних операторів «Київстар», «ВФ Україна», що працюють під брендом Vodafone, і lifecell не підвищувати вартість тарифних планів, не закривати соціальні, дешеві і мінімальні тарифні плани, автоматично не переводити абонентів на дорожчий тарифний план і не погіршувати якість надання послуг.

Читайте такожЧи контролюватимуть самоізоляцію українців за допомогою телефонів: коментар мобільних операторів

Про це повідомила прес-служба АМКУ.

Відео дня

«26 березня 2020 року АМКУ надав АТ «Київстар», ЗАТ «ВФ Україна» і ТОВ «Лайфселл» обов'язкові для виконання рекомендації такого змісту: у зв'язку із запровадженням обмежувальних заходів, пов'язаних з поширенням на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), запобігати порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема утриматися від підвищення вартості тарифних планів, закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів, автоматичного (примусового) переведення абонентів на дорожчий тарифний план, погіршення якості надання послуг», - сказано в повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, мобільні оператори України «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell 18 березня отримали ліцензії на радіочастотний ресурс, необхідний для запуску швидкісного інтернет-зв'язку 4G на всій території України.

Також компанії заявили, що повністю готові до зростання навантаження на мобільний інтернет через запровадження в Україні карантину.

11 березня Кабінет міністрів у зв'язку з поширенням коронавірусу прийняв рішення запровадити в Україні карантин з 12 березня до 3 квітня, який пізніше було продовжено до 24 квітня.