Ілюстрація REUTERS

Мер Лондона Садок Хан оголосив про плани інвестувати додаткові £24 млн у переведення на альтернативні види палива чорних таксі.

Читайте такожВ Україні продовжують падати ціни на автогаз

З цієї суми £5 млн буде витрачено на оснащення газобалонним обладнанням (ГБО) таксомоторів TX4 Euro 5, повідомляє enkorr.

Відео дня

Програма переведення частини парку лондонських таксі на зріджений вуглеводневий газ (ЗВГ) була анонсована в грудні 2018 року.

Програма Transport for London (TfL) передбачає, щоб таксі, які використовують ЗВГ як паливо, поряд з останніми моделями Євро-6 і електромобілями, ліцензувалися ще протягом 15 років. Тим самим автори програми TfL визнали той факт, що оснащені ГБО таксомотори відповідають стандартам ULEZ (Ultra Low Emission Zone англ. - зона з надзвичайно малими рівнями викиду шкідливих речовин - ред.).

Відповідно до нормативів, які передбачається ввести пізніше цього року, таксомотори, які відповідають екологічним стандартам Євро-5, Євро-4 і Євро-3, повинні бути виведені з експлуатації через 12 років.

Незалежне тестування показує, що після переведення таксі TX4 на ЗВГ викиди NOx скорочуються в середньому на 70%, наголошується в заяві мерії британської столиці. Дослідження також показують, що водії таксомоторів, що використовують ЗВГ, можуть економити на паливі приблизно £200 в місяць.

"Робота, спрямована на скорочення парку "брудних" таксі, є ключовою частиною наших планів щодо поліпшення якості повітря в Лондоні. Я був у захваті від кількості таксистів, які вже подали заявки на гранти. Ці люди вносять свій посильний внесок у поліпшення екології», — підкреслив Садок Хан.

«Це чудова новина для індустрії ЗВГ... Це означає, що ще більша кількість чорних таксі з високим ступенем забруднення можна буде замінити на чистіші авто, що працюють на ЗВГ, який скорочує кількість твердих часток на 95% і NOx на 97%. Це допоможе поліпшити якість повітря для людей, що живуть і працюють в Лондоні», — заявив генеральний директор Autogas Limited Майк Хол.

Довідка. ULEZ (Ultra Low Emission Zone англ. — зона з дуже малим рівнем викидів шкідливих речовин) — програма, спрямована на поліпшення якості повітря в Лондоні шляхом скорочення парку «брудних» автомобілів (нижче Євро-5) і введення плати за в'їзд в центр британської столиці, яка в середньому становитиме £12,50.

Основне завдання ULEZ — скорочення вмісту в повітрі твердих частинок і дуже небезпечних для людини сполук азоту з киснем (NOx).