Ілюстрація REUTERS

У Шанхаї відкрився автосалон — найбільше мотор-шоу в Азії. Крім численних новинок для місцевого ринку, виставка стала майданчиком для прем'єр і глобальних моделей.

Традиційно на автосалоні показали величезну кількість електрокарів і концептів, багато з яких побачать серійне втілення вже найближчим часом, пише Autonews.

Салон розкішного мінівена розрахований на чотирьох осіб / фото Lexus

Перший мінівен в історії Lexus побудований на базі Toyota Alphard та розділив з ним основні вузли і агрегати. LM оснащується величезними гратами радіатора і фірмовою оптикою в стилі флагманських моделей ES і LS нового покоління. Салон розкішного мінівена, в якому знайшлося місце під холодильник, великий монітор для пасажирів і спеціальний відсік для парасольок, розрахований на чотирьох осіб. Новинку запропонують з 3,5-літровим бензиновим атмосферником V6 потужністю 300 кінських сил. Також доступна і гібридна модифікація LM потужністю в 200 кінських сил.

Відео дня
Ілюстрація REUTERS

Перший серійний електрокар Aston Martin під назвою Rapide E оснащується двома електромоторами на задній осі, які сумарно розвивають 610 к. с. і 950 Н·м крутного моменту. Розгін до «сотні» займає близько чотирьох секунд, а запас ходу у пятидверки не надто вражаючий — 320 км. Всього буде випущено 155 електричних ліфтбеків, і один з них стане новим автомобілем Джеймса Бонда.

Ілюстрація REUTERS

Серійна версія концепту Volkswagen Atlas Cross Sport дебютувала в Шанхаї під назвою Teramont X. Новинка коротша і нижча за звичайний «Терамонт», але при цьому колісні бази у цих автомобілів збігаються. Крім п'ятимісного салону від свого великого побратима кросовер відрізняється серйозно переробленим екстер'єром: у автомобіля з'явилися нові бампери, видозмінена решітка радіатора і зовсім інша оптика.

Hyundai явно став більше свого попередника / фото hyundai.com

Однією з головних прем'єр Shanghai став кросовер ix25 другого покоління, який відомий під назвою Creta. Автомобіль отримав агресивніший дизайн з двосекційними фарами в стилі моделі Kona, додатковим захистом кузова і гратами радіатора від гігантського кросовера Palisade. Hyundai явно став більшим за свого попередника, хоча точні цифри поки невідомі, як і технічні характеристики. У салоні з'явився «ширяючий» сенсорний дисплей мультимедіа, як у електрокарів Tesla.

Ілюстрація REUTERS

Маленький семимісцевий кросовер Mercedes GLB дебютував на автосалоні в статусі концепту, однак серійна версія «маленького Gelandewagen» від прототипу відрізнятися майже не буде. Новинку побудували на модернізованій платформі нинішнього A-Class і оснастили пневматичною підвіскою і адаптивними амортизаторами. GLB обладнаний трьома рядами сидінь, при цьому другий складається в пропорції 40:20:40. Прототип оснащується 2,0-літровим бензиновим мотором потужністю 224 к. с. і 350 Н·м крутного моменту. Двигун працює спільно з восьмиступінчастим «роботом» DCT і системою повного приводу 4Matic.

У гамму моторів увійшли бензинові двигуни об'ємом 1,5 л і 1,4 л / фото Kia

Kia продемонструвала нове покоління седана Kia K3, який відомий під назвою Cerato. «Ка-третій» отримав решітку радіатора з вертикальними планками в стилі моделей Maserati і нову оптику. У гамму моторів увійшли бензинові двигуни об'ємом 1,5 л і 1,4 л. Пізніше в продаж надійде заряджений гібрид Kia K3 PHEV.

Новинка вийшла найбільшою в своєму класі / фото BMW

BMW показала на мотор-шоу довгобазну модифікацію нової «трійки». Такі автомобілі традиційно користуються в Китаї великою популярністю. За запевненням баварців, новинка вийшла найбільшою в своєму класі. У порівнянні зі стандартною «трійкою», розмір колісної бази у модифікації 3-Series Li збільшився на 110 мм, до 2961 міліметра.

Ілюстрація REUTERS

Ще один розкішний мінівен на мотор-шоу продемонстрував Buick. Поки публіці був показаний лише концепт GL8 Avenir, проте американці підкреслили, що прототип практично готовий до запуску в серійне виробництво. Інтер'єр чотиримісного MPV виконаний у світло-сірих і чорно-синіх тонах і присвячений китайському живопису гохуа. Спинки передніх крісел оснащені планшетами, а підлокітник обладнаний спеціальним боксом для зберігання пляшок вина або шампанського. Екстер'єр виконаний в стилі звичайного GL8: багато хрому, рельєфні крила, решітка радіатора з великими отворами і світлодіодна оптика.

Серед технічних відмінностей — нова спортивна підвіска / фото MINI

У Шанхаї компанія MINI показала рестайлінговий хетчбек cooper Clubman, який вперше змінився з моменту запуску в 2015-му. Автомобіль отримав решітку радіатора з новими горизонтальними пластинами, фари зі збільшеними лампи і ліхтарі з малюнком у стилі національного прапора Великобританії. Серед технічних відмінностей — нова спортивна підвіска із зменшеним на 10 мм дорожнім просвітом і адаптивними амортизаторами.

Ілюстрація REUTERS

Четвертим концепт-каром Infiniti з експериментальної лінійки Inspiration став спортивний седан Qs. Автомобіль побудований на новій платформі, яка розроблялася спеціально для моделей з електродвигунами. Проте інші технічні характеристики прототипу японці розсекречувати не стали. У Qs відсутня звична решітка радіатора, а місце дзеркал заднього виду зайняли спеціальні камери, які транслюють зображення на монітори.

Прототип отримав розкриваються в протилежні сторони дверей / фото Geely

Geely показав своє бачення майбутнього з допомогою концепту Preface. Над дизайном розкішного седана, який побудували на модульній архітектурі CMA, працював Пітер Хорбері. Прототип отримав двері, що розкриваються в протилежні сторони, з безрамковими вікнами, широкі крила, велику решітку радіатора з переробленою емблемою бренду. Багато з цих рішень вже в найближчому майбутньому можуть знайти втілення на серійних седанах Geely.

Седан Nissan Sylphy нового покоління / фото Nissan

Седан Nissan Sylphy нового покоління кардинально змінився зовні і отримав модернізоване шасі. Коефіцієнт аеродинамічного опору у чотиридверки може претендувати на рекорд у класі — 0,29. Такими показниками може похвалитися, наприклад, суперкар GT-R. Серед систем безпеки — функція автоматичного екстреного гальмування, система контролю «мертвих» зон та дотримання рядності руху.

Новинка зберегла колишні габарити / фото Honda

Головною шанхайської прем'єрою Honda став концептуальний кросовер X-NV, який побудований на базі моделі HR-V. Новинка зберегла колишні габарити, але відрізняється передньою частиною в стилі прототипу Everus VE-1. Автомобіль отримав електричну силову установку і готовий дебютувати в якості серійної моделі у другій половині 2019 року.

Ілюстрація REUTERS

У Шанхаї Renault показав передсерійний зразок кросовера K-ZE. За запевненням французів, новинка в майбутньому повинна стати найбільш масовим електромобілем у світі і найкомпактнішою моделлю бренду. Прототип побудований на базі бюджетного Kwid для індійського ринку і може проїхати без підзарядки близько 250 км. K-ZE стане глобальною моделлю і коштуватиме менше 10 тис. доларів. Старт виробництва запланований на цей рік.

Потужність Revero GT становить 535 к. с. / фото Karma

Karma Automotive привезла до Шанхаю оновлену версію Revero GT. Новинка оснащується гібридною силовою установкою з двома електричними двигунами і 1,5-літровим мотором від BMW. Потужність Revero GT становить 535 к. с. і 1010 Н·м крутного моменту, а розгін до «сотні» займає 4,5 секунди. На одній електротязі седан може проїхати 98 км.

Як повідомляв УНІАН, у Китаї у вівторок відкрився 18-й Шанхайський міжнародний автосалон (Auto Shanghai 2019), який проводять раз у два роки.