Новинка технічно не відрізняється від хетчбека / фото Ford

Компанія Ford представила на європейському ринку Focus ST четвертого покоління в кузові універсал. Новинка технічно не відрізняється від хетчбека і буде доступна з бензиновим або дизельним двигуном.

Читайте такожFord представив кросовер Kuga нового покоління (фото)

Універсал Ford Focus ST можуть оснастити 2,3-літровим EcoBoost (280 сил і 420 Нм моменту) або дизелем EcoBlue об'ємом два літри (190 сил і 400 Нм моменту), пише motor.ru.

Відео дня

Обидва двигуни поєднуються з шестиступінчастою «механікою», але для бензинового трохи пізніше запропонують семиступінчасту автоматизовану коробку передач з функцією Adaptive Shift Scheduling (підлаштовує алгоритм перемикань під стиль водіння).

Бензинові Focus ST отримали електронний диференціал підвищеного тертя eLSD і адаптивні амортизатори CCD. Крім того, вони можуть комплектуватися пакетом Performance з трекових режимом роботи електроніки та лонч-контролем. До того ж у Focus ST c 2.3 є система «антилаг», розроблена для суперкара GT і пікапа F-150 Raptor: в режимах Sport Track вона довше тримає дросель відкритим, підтримуючи швидкість обертання крильчатки турбокомпресора.

З місця до «сотні» хетчбек Focus ST розганяється за 5,7 секунди, універсал — за 5,8 секунди. Машини з дизельними двигунами проробляють це ж саме за 7,6 і 7,7 секунди відповідно. Максимальна швидкість бензинових версій обмежена на позначці 250 кілометрів на годину, дизельних — 220 кілометрів на годину.