этот материал доступен на русском

Найпопулярніші авто у різних країнах світу: що купують і чому (фото)

17:51, 24 травня 2019
Транспорт
1339 0
Ілюстрація REUTERS

Найбільш продавані в 2018 році в Україні автомобілі – Renault Duster, KIA Sportage, Toyota RAV4, Toyota Camry, Renault Logan і Hyundai Tucson. Ця тенденція збереглася і на 2019 рік.

Журналісти autocentre.ua, на основі аналізу статінформації світового постачальника автомобільної бізнес-аналітики – компанії JATO Dynamic, вирішили з'ясувати, які найбільш продавані автомобілі в різних країнах світу.

Видання наводить цифри населення країни, називає найпопулярнішу в 2018 році модель авто і пробує зрозуміти, з чим пов'язана така популярність.

США

фото wikipedia.org

Що: Ford серії F – продано 909 330 авто

Населення: 327 млн осіб

Чому: пікапи Ford F – лідери продажу американського ринку ось уже 32 роки поспіль. Американці люблять це авто за великі габарити і кліренс, всепрохідність, невибагливість і відмінні технічні характеристики. Його ненажерливість американців не лякає – паливо в США зараз коштує близько 80 центів за літр. А великі розміри авто відповідають широті штатівських просторів.

Китай

фото wikipedia.org

Китай – найбільший у світі ринок для продажу нових автомобілів. У 2018 році тут було продано 23,25 млн нових авто.

Що: Nissan Bluebird Sylphy - продано 481 216 авто

Населення: 1,386 млрд людей

Чому: цікаво, що незважаючи на величезну кількість власних виробників, лідером продажів в Китаї є японське авто. Втім, щодо кількості населення продаж трохи більше 481 тисячі авто – це небагато.

Любов китайців до Sylphy складно зрозуміти – вони говорять про симпатії до його дизайну, економічності та зручних габаритів.

Японія

фото wikimedia.org

Що: мікроавтобус кей-кар Honda N-Box – продано 241 870 авто

Населення: 127 млн осіб

Чому: японці люблять тільки свої автомобілі, терпіти не можуть «американців», і скептично ставляться до «європейців». А кей-кари, на їх думку, це ідеальний варіант – маленькі і дуже економні. Як у покупці, так і в змісті з точки зору палива, обслуговування та сплати податків.

Індія

фото wikimedia.org

Що: Maruti Suzuki Alto – продано 234 471 авто

Населення: 1,340 млрд людей

Чому: тому що це найменше (відмінно для завантажених доріг Індії) та найдешевше авто в країні – близько $3 800.

Індія – п'ятий у світі ринок з продажу нових авто. І мініатюрний Alto в 2018 році становив кожен 14-й продаж.

Бразилія

фото wikimedia.org

Що: Chevrolet Onix – продано 210 451 авто

Населення: 210 млн осіб

Чому: Бразилія – шостий за величиною ринок нових автомобілів. Минулонр року кожен 12-й покупець зупинив свій вибір на Chevrolet Onix.

Популярність цього авто базується на дешевій ціні. А оскільки бразильці чхати хотіли на безпеку, їх навіть не зупинило те, що за версією NCAP, цей хетчбек в травні 2017 року отримав нуль зірок за безпеку.

Німеччина

фото wikipedia.org

У 2018 році тут було продано близько 3,4 млн нових авто.

Що: Volkswagen Golf – продано 172 434 авто

Населення: 83 млн осіб

Чому: німці, як і японці люблять тільки своє. Volkswagen Golf лідирує в продажах у Німеччині ось уже п'ятий рік поспіль, хоча і демонструє падіння показників порівняно з попередніми роками.

Франція

фото wikipedia.org

Що: Renault Clio – продано 151 434 авто

Населення: 67 млн осіб

Чому: французи теж прихильники своїх марок. В рейтингу найпопулярніших моделей у них домінують машини місцевих брендів – дев'ять з десяти бестселерів французькі.

Свій автопром французи цінують за затишність салонів – кажуть, у «іноземців» все не так. За свій особливий плавний дизайн і прийнятні ціни. А ще говорять про наявність «душі» у французьких автомобілів, і що під цим розуміється – можна тільки гадати.

Італія

фото wikipedia.org

Що: Fiat Panda – продано 130 206 авто

Населення: 61 млн осіб

Чому: як бачите, жителі багатьох країн схильні любити вітчизняного виробника. Італійці також прихильники свого автопрому, і їх любов виливається в масовій купівлі хоч вже і застарілої, але звичної Panda. Незважаючи на скорочення ринку продажів авто в 2018 році, жителі Італії дуже цінують мініатюрну машинку за зручність парковки в містах, низьку купівельну вартість і вартість експлуатації. Так що на дешеву Panda, як і раніше припадає, один з кожних 15 проданих авто.

Південна Корея

фото wikimedia.org

Що: Hyundai Grandeur – продано 113 101 авто

Населення: майже 52 млн осіб

Чому: Hyundai Grandeur цінують у Південній Кореї за простір і ергономічність салону, плавність ходу, легкість управління, технологічність і економічність експлуатації укупі з презентабельним зовнішнім виглядом. Тому, його високі продажі, переважно, формуються юрособами – Grandeur любить купувати південнокорейський бізнес і... таксопарки.

Росія

фото wikipedia.org

Що: Lada Vesta – продано 108 363 авто

Населення: 146 млн осіб

Чому: продажі нових автомобілів в 2018 році в Росії зросли на 12,8% порівняно з 2017 роком. Lada залишилася найпопулярнішим брендом, а Vesta легко посіла перше місце з часткою нових реєстрацій на 17,5%.

Чому росіяни люблять цей автомобіль? За те, що він «свій». Що не дуже дорогий, і добре витримує експлуатацію. За його заточенность під російські реалії.

Туреччина

фото wikipedia.org

Що: Fiat егейського моря – продано 649 36 авто

Населення: 80 млн осіб

Чому: Fiat Egea є найбільш продаваним авто в Туреччині ось уже третій рік поспіль. І це при тому, що турецький авторинок в 2018 році обвалився на величезних 35%.

Fiat Egea – це просто переназваний для Туреччини Fiat Tipo.

Турки люблять простір, комфорт і понти, і Fiat Egea, на їхню думку, відповідає всім цим вимогам. До того ж, він у них один із найдешевших.

Як повідомляв УНІАН, продажі нових легкових автомобілів у країнах Європейського Союзу (без урахування Мальти) у січні-квітні 2019 року, порівняно з аналогічним періодом минулого року, знизилися на 2,6% - до 5,3 млн одиниць.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter