Mercedes представив хот-хетч з найпотужнішою у світі «турбочетверкой» / фото Mercedes-AMG

Компанія Mercedes-AMG представила на Фестивалі швидкості в британському Гудвуді топові версії хетчбека A-Class і седана CLA — з індексом 45. Новинки оснастили дволітровою «турбочетвіркою», яка стала найпотужнішим серійним чотирициліндровим мотором у світі.

Читайте такожMercedes презентував семимісний кросовер GLB (фото)

У стандартній версії двигун Mercedes-A45 AMG і Mercedes-CLA45 AMG розвиває 387 к. с. і 480 Н·м крутного моменту, тоді як в топовій S-модифікації «четвірка» видає 421 силу і 500 ньютон-метрів, пише Autonews.

Відео дня

У двигуні застосували багато технічних рішень, розроблених для чотирилітрового твін-турбомотора V8, яким у тому числі оснащується суперкар Mercedes-AMG GT. 16-клапанний силовий агрегат отримав двопоточний турбонагнітач з перепускним клапаном з електронним управлінням, два верхніх розподілвали і водяний насос з електронним управлінням.

Двигун працює в парі зі спеціально налаштованою восьмиступінчастою роботизованою коробкою передач з двома зчепленнями та системою повного приводу 4Matic+. У автомобіля з'явився спеціальний режим дрифту, що дозволяє відправляти машину в керований занос. Він активується при відключенні системи динамічної стабілізації та переведенні коробки в ручний режим, після чого більшість тяги починає передаватися на задні колеса.

Mercedes-AMG A45 S здатний прискорюватися з місця до першої «сотні» за 4 сек., а CLA45 набирає 100 км/год на 0,1 сек. повільніше. Максимальна швидкість примусово обмежена 250 км/год, однак при замовленні пакета AMG driver's Package електронний «нашийник» пересунули на позначку 270 км на годину. При цьому хетчбек A45 S зможе набирати «сотню» за 3,9 секунди.

Всього передбачено шість драйверсих режимів: Comfort, Sport, Sport+, Slippery, Individual і гоночний Race. При цьому останній передбачений тільки для топових S-версій новинок як частина опціонального спортивного набору AMG Dynamic Pus.

Mercedes-A45 AMG і Mercedes-AMG CLA45 отримали нову рульову рейку з регульованим передавальним відношенням і двома варіантами налаштувань керуючої електроніки, які змінюються залежно від вибору режиму їзди. Топові варіанти новинки також оснастили шести - і однопоршневими гальмівними механізмами спереду і ззаду відповідно.