У Києві до кінця цього року на мосту Патона планується встановити систему Road Zipper для ефективного управління транспортним потоком.
Про це повідомив заступник голови Київської міської держадміністрації Ілля Сагайдак на своїй сторінці в Facebook.
«До кінця року на мосту Патона буде впроваджена система Road Zipper для організації безпечного реверсу», - написав він.
Сагайдак повідомив, що система Road Zipper, яку планується впровадити на мосту Патона й проспекті Соборності, складається з бар'єру (пов'язані між собою секції, кожна з яких важить понад 450 кг) і спеціальної машини, яка здатна змінювати положення цього відбійника.
«Велика маса і міцний зв'язок між секціями відбійника забезпечують безпеку руху на дорозі й водночас гнучкість бар'єру. Для зміни положення використовується машина з гідравлічними підйомниками, яка має всередині S-подібний конвеєр, що змінює позицію секцій бар'єру. При цьому, робота машини здійснюється без перекриття руху. Практично це означає, що вранці будуть додані одна-дві смуги в бік центру, а ввечері у зворотному напрямку», - написав чиновник.
Читайте такожФахівці визначили три найкращі проекти реконструкції розв'язки на Шулявці
Також Сагайдак зазначив, що ця система матиме позитивний соціально-економічний ефект.
«За критерієм соціально-економічної доцільності впровадження системи Road Zipper дасть економію річних транспортних втрат від 348 до 736 млн грн (залежно від методології розрахунку) на рік. За іншим критерієм можна отримати економію в майже 3840 літрів пального на добу, а екологічний ефект від впровадження системи Road Zipper можна оцінити від непотрапляння майже 4993 кг шкідливих СО2 на добу в повітря міста», - написав він.
Довідка УНІАН. У системі Road Zipper, подібно застібці «блискавка», використовується набір бетонних ланок, які швидко збираються й переміщуються за допомогою спеціально спроектованої машини. Зібраний у вигляді стінки бар'єр має вигляд витягнутої S-подібної кривої. Потім машина переміщує бар'єр поперек смуги руху, створюючи потрібну конфігурацію смуг проїжджої частини.