Пасажири SkyUp в особистому кабінеті на сайті лоукостера зможуть самостійно обрати вид відшкодування коштів за скасований рейс, не звертаючись до контакт-центру.
Про це повідомили в компанії.
Читайте такожЛоукост SkyUp Airlines вирішив зайнятися вантажоперевезеннями
Що запропонують замість рейсу
- Якщо рейс було скасовано через карантин або відсутність дозволу на в'їзд громадян України в певні країни, квитки можна повернути, обравши опції:
- повернення вартості квитка згідно з умовами тарифу;
- безкоштовна зміна дат подорожі;
- відшкодування вартості квитка у вигляді промокоду на 120% на будь-які квитки або послуги авіакомпанії.
Повернуть гроші за квиток
Якщо рейс було скасовано авіакомпанією у зв'язку з оптимізацією польотної програми, пасажир має право на повернення повної вартості квитка.
«Можливість самостійно обрати вид відшкодування запущено в бета-версії. Надалі функціонал буде доопрацьовуватися і розширюватися», — додали в SkyUp.
SkyUp: історія виходу з карантину
Компанія SkyUp запустила онлайн-реєстрації на регулярні внутрішні рейси з Києва, Одеси, Львова, Харкова та Запоріжжя. Отримати посадковий талон можна за 48 годин до вильоту.