этот материал доступен на русском

SkyUp спростив виплату компенсації за скасовані рейси

13:41, 14 липня 2020
Транспорт
558 0
Пасажирам дадуть можливість обрати форму компенсації / фото УНІАН

Пасажири SkyUp в особистому кабінеті на сайті лоукостера зможуть самостійно обрати вид відшкодування коштів за скасований рейс, не звертаючись до контакт-центру.

Про це повідомили в компанії.

Читайте такожЛоукост SkyUp Airlines вирішив зайнятися вантажоперевезеннями

Що запропонують замість рейсу

  • Якщо рейс було скасовано через карантин або відсутність дозволу на в'їзд громадян України в певні країни, квитки можна повернути, обравши опції:
  • повернення вартості квитка згідно з умовами тарифу;
  • безкоштовна зміна дат подорожі;
  • відшкодування вартості квитка у вигляді промокоду на 120% на будь-які квитки або послуги авіакомпанії.

Повернуть гроші за квиток

Якщо рейс було скасовано авіакомпанією у зв'язку з оптимізацією польотної програми, пасажир має право на повернення повної вартості квитка.

«Можливість самостійно обрати вид відшкодування запущено в бета-версії. Надалі функціонал буде доопрацьовуватися і розширюватися», — додали в SkyUp.

SkyUp: історія виходу з карантину

Компанія SkyUp запустила онлайн-реєстрації на регулярні внутрішні рейси з Києва, Одеси, Львова, Харкова та Запоріжжя. Отримати посадковий талон можна за 48 годин до вильоту.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter