Черга на вхід станції метро "Чернігівська" / фото kiev.informator.ua

У вівторок, 8 вересня, в Києві відбувся черговий збій в роботі системи оплати проїзду.

Як повідомляють очевидці в соцмережах, в метро перестала працювати система оплати проїзду банківськими картами, а електронний квиток Києва (Kyivsmartcard) працює з перебоями.

Через це на входах на станції метро утворилися великі черги - пасажири не можуть потрапити в "підземку".

"Метро Дарниця, новий вхід, 10:33, не працюють жовті турнікети і сильно глючить КСК - черга більше 100 людей. Чергова (по станції, - ред.) оголошує, мовляв, не працює. У кінці фраза, дослівно: "Кому не подобається, користуйтеся іншими видами транспорту. Квитки можно придбати в касі", - пише Дмитро Сухов у Facebook .

"З лівого берега "іншими видами" це навіть не анекдот, а насмішка", - відзначали користувачі соцмережі.

Також деякі користувачі додають, що разом із турнікетами в метро закривали й каси.

"І каса не працює. І на Нивках до речі теж не працювала", - пише інший користувач Facebook.

Натовпи у вестибюлі станції метро "Лук'янівська" / фото dtp.kiev.ua

Проблеми з проходом в метро спостерігалися також на станціях "Вокзальна", "Політехнічний інститут", "Лівобережна", "Чернігівська", "Оболонь" і інших.

Читайте такожСтало відомо, коли і де в Україні запрацює єдиний електронний квиток (фото)

Як повідомляє Інформатор, попередньо, не працює e-квиток і немає зв'язку з банком.

"По гучномовцю на деяких станціях людей закликають скористатися наземним видом транспорту або раніше придбаними талонами. Біля кас і терміналів вишикувалися величезні черги", - пише видання.

На технічну перерву закривалися і каси, у них, до того ж, не працював банківський термінал / фото facebook.com/julikhodos

Попереджень про наявні проблеми від КП "Київський метрополітен", КМДА і Департаменту транспортної інфраструктури поки не надходило.

О 12:30 на сторінці метрополітену в Telegram з'явилося повідомлення про те, що збої в роботі метро виникли через проблеми з напругою в мережі.

"Через просадку напруги в мережі спостерігалися збої в роботі пасажирської автоматики метрополітену. Наразі робота системи відновлена у звичайному режимі. Приносимо вибачення за тимчасові незручності", - прокоментували в КП "Київський метрополітен".

Вас також можуть зацікавити новини

Як оплатити проїзд в метро Києва

  • Безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи (MasterCard, Visa, Простір) на жовтих турнікетах;
  • Разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним);
  • "Зеленою" (або іншого дизайну) карткою метро (всі записані поїздки на картки можна буде використати до 31 березня 2021 року);
  • Карткою Kyiv Smart Card.