З п'ятниці, 1 жовтня, набуває чинності закон щодо здійснення габаритно-вагового контролю, який допоможе зберегти від руйнування дороги, покращить безпеку дорожнього руху та сприятиме зменшенню кількості ДТП.

Про це повідомила Facebook-сторінка Укравтодору.

Закон запроваджує адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, що зафіксовані за допомогою засобів фото- й кінозйомки, а також відеозапису в автоматичному режимі.

Відео дня

"Крім цього, закон запроваджує штрафи для водіїв транспортних засобів за невиконання вимог про зупинку від представників Укртрансбезпеки, внесення недостовірних відомостей про масу або габарити вантажу до товарно-транспортної накладної чи іншого документа", - розповіли в Укравтодорі.

Одним з засобів контролю стануть майданчики зважування-в-русі (WiM), установка яких триває на трасах, що відновлюються у рамках програми Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво". Існуючі майданчики працюють в тестовому режимі, а усі дані з доріг передаються до Укртрансбезпеки. До кінця року планується розширити їх мережу до 102 комплексів.

"Майданчик перекриває дорогу по всій ширині, а фіксація руху здійснюється цілодобово у режимі реального часу за допомогою обладнання, яке монтується у верхньому шарі покриття автомобільних доріг або на прогонових будовах мостів та шляхопроводів", - пояснили в Автодорі.

Навантаження на кожну вісь вимірюється як мінімум у трьох послідовних точках. Дані про номерні знаки, габаритні розміри, загальну масу, навантаження на кожну вісь та кожне колесо окремо, кількість осей, швидкість руху зчитуються автоматично, що дозволяє виключити з процесу контролю людський фактор, додали у держустанові.

Нагадаємо, раніше президент Володимир Зеленський повідомив про плани програми "Велике будівництво" щодо розбудови дорожньої мережі. За його словами, у 2021 році планується відремонтувати та реконструювати 4500 кілометрів державних доріг та 2000 кілометрів місцевих.