Раніше "Укрзалізниця" повідомила про плани введення чотириденного робочого дня / фото УНІАН

Укрзалізниця в квітні-травні 2020 року почала катастрофічно втрачати доходи від вантажних перевезень.

Про це повідомляє джерело в перевізника для "Апострофа".

Зокрема, доходи від перевезень вантажів в травні впали на третину, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. При цьому навантаження в травні була вище ніж місяцем раніше.

Відео дня

Днями Наглядова рада Укрзалізниці відсторонила від виконання повноважень в. о. члена правління, відповідального за вантажні перевезення, Романа Веприцького. Кабміну рекомендовано звільнити його із займаної посади Раніше ЗМІ повідомляли, що Веприцький був одним з претендентів на главу правління АТ "Укрзалізниця".

На минулому тижні Роман Веприцький в Facebook виступив проти введення в компанії 4-денного робочого тижня, мотивуючи це тим, що в такій кризовій мірі немає необхідності, бо нібито УЗ виконує план по доходах від вантажних перевезень.

Читайте такожКабмін скоротив кількість членів правління "Укрзалізниці"

"Я не підтримую рішення про позаплановому переході АТ "Укрзалізниця" на 4-денний робочий тиждень. Безумовно, я розумію, що непрості часи в діяльності держкомпаній, бізнесу і країни в цілому", - написав чиновник.

Однак, за інформацією джерела в УЗ, цю заяву Роман Веприцький зробив, коли вже знав про плани НС відсторонити його від посади через слабкі фінансові показники діяльності УЗ в сегменті вантажоперевезень.

"Він прозвітував про виконання плану по доходах. Але чиновник промовчав, що такий низький показник він сам собі і встановив знаючи, що буде йти", - повідомляє джерело.

Раніше Укрзалізниця повідомила про плани введення чотириденного робочого дня для збереження робочих місць залізничників. На такий крок компанія змушена була піти через падіння доходів.

Роман Веприцький в середині квітня цього року був призначений в. о. члена правління АТ "Укрзалізниця", який відповідає за вантажні перевезення і дохідну частину від них.