Австралійські науковці розробили новий спосіб вакцинуватися / скрін відео

Австралійські науковці успішно розробили метод проведення щеплень за допомогою безболісного "пластиру". Винахід зроблений для тих, у кого фобія голки.

Як пише Xinhua з посиланням на публікацію в журналі Science Advances, науковці з Університету Квінсленда (UQ) використовували пластир "з мікрочіпом високої густини" (HD-MAP), який після нанесення на шкіру реципієнта дозволяє наносити тисячі мікроскопічних проекцій.

Дослідник Девід Мюллер зі Школи хімії та молекулярної біології зазначив, що початкове тестування було здійснено на мишах з використанням вакцини COVID-19 американського виробництва.

Читайте такожВООЗ: для забезпечення населення світу вакцинами від COVID-19 потрібно $23 мільярди

Переваги цієї технології полягають в її здатності вводитися самостійно, вакцинувати людину однією дозою та зберігати за різних температур.

"Це може стати великим благом для глобального розгортання вакцинації, особливо в країнах, що розвиваються, де не вистачає лікарів і приміщень для охолодження вакцин", - зазначили науковці.

Більше того пластир також може застосовуватися до вакцин від поліомієліту, лихоманки денге та грипу.

Розробники планують повноцінно представити цю технологію світу та шукають можливості фінансування, аби якнайшвидше провести клінічні випробування.

Нагадаємо, Оксфордський словник англійської мови обрав слово 2021 року. Цього року ним стало слово vax (тобто "вакцина", "вакцинація", "вакцинувати").

Вакцинація проти коронавірусу: що відомо