этот материал доступен на русском

Секретар РНБО назвав "таємні" версії, які розглядалися під час розслідування збиття літака МАУ

06:29, 14 січня 2020
Політика
1488 0
За словами Олексія Данілова, пріоритетною версією лишалось ракетне ураження / фото УНІАН

Секретар Ради нацбезпеки і оборони Олексій Данілов назвав таємні версії, які розглядалися під час розслідування авіакатастрофи літака МАУ в Ірані.

Про це він розповів в інтерв'ю виданню Цензор.НЕТ.

"Наприклад, була екзотична версія, що дехто намагався завадити евакуації в літаку співробітників резидентури США в Тегерані, яких могли вивозити за сценарієм відомої операції "Арго". Інший варіант - завадити виїзду вчених, які причетні до ядерної або ракетної програми", - зазначив Данілов.

Водночас, за його словами, пріоритетною версією лишалось ракетне ураження і експерти, насамперед, відпрацьовували саме основні версії.

Данілов також розповів про допомогу західних партнерів у доведенні ракетної атаки на лайнер.

"Західні партнери надавали нам консультативну допомогу, характер її розкривати не можу. Хочу зауважити, що ця допомога в будь-якому разі вимагала від нас власних дій щодо встановлення істини. Без встановлення реальних доказів будь-яка інформація не має достатньої ваги", - сказав секретар РНБО.

Читайте також"Канада не заспокоїться": Трюдо заявив, що Іран повинен взяти на себе повну відповідальність за збитий літак МАУ

Як повідомляв УНІАН, 8 січня біля аеропорту імені Імама Хомейні в Тегерані розбився літак рейсу PS752 компанії "Міжнародні авіалінії України", загинули 167 пасажирів і 9 членів екіпажу.

На борту Boeing 737 перебували 11 громадян України, в тому числі 9 членів екіпажу, а також 82 громадянина Ірану, 63 громадянина Канади, 10 громадян Швеції, четверо громадян Афганістану, троє громадян Німеччини і троє громадян Великої Британії.

11 січня президент Ірану Хасан Роухані офіційно визнав, що український лайнер був збитий "внаслідок ненавмисної людської помилки" та пообіцяв притягнути до відповідальності винних у збитті літака.

Командувач ВПС і військово-космічними військами Корпусу вартових Ісламської революції, бригадний генерал Амір-Алі Хаджізаде взяв на себе відповідальність за збиття українського літака. Він заявив, що оператор іранської системи протиповітряної оборони помилково прийняв літак МАУ за "крилату ракету".

Київ наполягає на проведенні відкритого розслідування, очікує повернення тіл загиблих до 19 січня і виплат компенсацій.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter