этот материал доступен на русском

У Facebook та Instagram можна буде регулювати кількість політичної реклами

11:30, 10 січня 2020
Наука та IT
526 0
Ілюстрація / REUTERS

Компанія Facebook, якій належать соціальні мережі Facebook та Instagram, планує дозволити користувачам регулювати кількість реклами про політичних кандидатів і соціальні проблеми.

Про це йдеться в повідомленні на сайті компанії.

Читайте такожFacebook почне боротися з діпфейками

Інструмент планують запустити влітку 2020 року перед виборами в Сполучених Штатах Америки.

Також користувачі зможуть відмовитися від реклами, при націленні якої використовувалися їх дані, зокрема електронна пошта. Водночас повністю відмовлятися від таргетованої реклами у Facebook не збираються. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter