Люди / unsplash.com/anubhav

Група дослідників з Брістольського університету, Інституту Броуда і Загальноклінічної лікарні штату Массачусетс виявила зв'язок між генетичними мутаціями, пов'язаними з аутизмом, і легкими симптомами розладу соціалізації у здорових людей. Стаття опублікована в журналі Nature Genetics, пише Лента.ру.

Вчені використовували кілька наборів даних для того, щоб знайти асоціацію між генетичними факторами захворювань аутистичного спектру і поведінковими особливостями широких верств населення. По-перше, це результати довготривалого дослідження батьків і їх дітей, народжених у 1991-1992 роках в Брістолі (Великобританія). По-друге, це дані міжнародних досліджень за генетичними ознаками, пов'язаних з аутизмом.

Після того як дослідники визначили мутації, які в сукупності можуть призводити до аутизму, вони перевірили, чи пов'язані окремі генетичні варіації з труднощами соціальної взаємодії, комунікацій та порушень мовлення. Результати показали, що окремі генетичні фактори дійсно асоційовані з певними поведінковими рисами, а також особливостями психологічного розвитку у здорових дітей. При певному поєднанні генетичних ризиків виникають захворювання аутичного спектру.