Вчені розкопали поховання стародавнього клану / фото vokrugsveta.ua

У китайській провінції Хенань знайшли масштабний комплекс гробниць часів пізньої династії Шан (1600 – 1046 рр. до н. е.). Археологи розкопали 18 фундаментів будівель, 24 гробниці, 4 ями з кіньми та гробницями. Розкопки велися понад два роки.

Про це пише "Навколо Світу. Україна".

Зазначається, що в ямах знайшли шість возів та кілька воїнів з кіньми. На деяких воїнах були надіті капелюхи, прикрашені раковинами.

Разом з тим деякі з великих гробниць були вже розграбовані, в них залишилася тільки невелика кількість кераміки, а також скелети людей і коней.

Читайте такожАрхеологи знайшли золотий перстень із зображенням Ісуса та сотні стародавніх монет (фото)Передбачається, що на місці розкопок жив численний клан "Це" династії Шан. Серед написів на знайденому бронзовому посуді виявили китайський ієрогліф "Це", який вказує на приналежність до клану.

Дослідники знайшли безліч артефактів, серед яких – об'єкти з нефриту та каменю, вироби з кістки й раковин молюсків. Реліквії дуже різноманітні та відносно добре збереглися.

На думку археологів, дана Знахідка виділяється серед інших археологічних відкриттів, оскільки вона зображує винятковий статус і владу, якою володіли поховані люди.

Раніше повідомлялося, що вчені за допомогою комп'ютерного томографа дізналися, як виглядав фараон Аменхотеп I. Вигляд стародавнього правителя Єгипту змогли відтворити по його мумії.