
Покоління "зумерів" (народжені із середини 1990-х до початку 2010-х рр.) відоме своїм досить стриманим ставленням до спиртного та наркотиків. Але ситуація, ймовірно, почала поступово змінюватися на гірше, пише Newsweek.
Як зазначає видання, "зумери" або "покоління Z" поступово наближаються до старших поколінь у споживанні спиртного. Опитування Bevtrac, яке охопило 15 країн світу (Австралія, Бразилія, Канада, Китай, Німеччина, Франція, Індія, Італія, Японія, Мексика, Іспанія, Південна Африка, Тайвань, Велика Британія та США), показало, що повнолітні зумери почали частіше вживати алкоголь. Якщо у березні 2023 року 66% опитаних стверджували, що вживали алкоголь протягом останніх шести місяців, то у березні поточного року частка таких зросла вже до 73%. Особливо вражаючим було зростання у США – із 46% до 70%.
Опитування також показало, що представники покоління Z частіше вживають міцні напої та розширюють асортимент алкогольних напоїв, які вживають.
При цьому зумери частіше випивають у барах, тоді як у старших поколінь ситуація протилежна. Так, майже половина представників покоління Z повідомили, що бар був їхнім останнім місцем, де вони пили, тоді як серед старших людей про це заявили тільки трохи більше третини опитаних.
Експерт зі споживчої аналітики Річард Галстед у коментарі Newsweek зазначив, що ставлення молодого покоління до алкоголю пояснюється не так їхнім світоглядом, як фінансовим становищем.
"Хоча деяка помірність є результатом структурного вибору способу життя, значна її частина також зумовлена циклічними економічними факторами. Оскільки все більше представників покоління Z наближаються до двадцяти п’яти років, їхній середній дохід зростає, і вони мають більше грошей на алкогольні напої, ніж кілька років тому", – сказав Галстед.
Разом з тим він визнав, що помірність у вживанні алкоголю є "зростаючою тенденцією" серед усіх поколінь.
"Дорослі різного віку вирішують пити менше, а коли вони п'ють, вони хочуть більш цікавого досвіду. Це означає, що інновації стануть ще важливішими, а алкогольні напої можуть стати набагато більш схильними до змінних тенденцій, так само як і індустрія моди", - сказав він.
Інші новини про сучасне суспільство
Як писав УНІАН, у найближчі роки наш спосіб життя значно зміниться через розповсюдження технології штучного інтелекту. "Батько" ChatGPT Сем Альтман вважає, що можуть зникнути цілі класи професій.
Також ми розповідали про небезпеку прихованих значень татуювань. Не знаючи про ці таємні символи, можна потрапити у халепу.