REUTERS

Як передають РИА Новости з посиланням на агентство Рейтер, реалізація фільму через інтернет-ресурси принесла компанії 31 мільйон доларів. З 25 грудня по 4 січня "Інтерв'ю" був переглянутий платно 4,3 мільйона разів.

Читайте такожПівнічна Корея загрожує США "смертельними ударами" через комедії про Кім Чен Ина

Крім цього, ще 5 мільйонів доларів компанія змогла заробити, показуючи фільм у кінотеатрах на території США. Всього фільм про замах на Кім Чен Ина був показаний в 580 незалежних кінотеатрах.

Відео дня

Спочатку планувалося, що фільм буде показаний 25 грудня приблизно в 3 тисячах кінотеатрів США. Однак перед цим Sony Pictures піддалася масованій атаці хакерів.