У Харкові попрощалися з Віталієм Вільховим \ фото УНІАН

Відбулася церемонія прощання з курсантом Харківського національного університету Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба 20-річним Віталієм Вільховим.

Читайте такожАвіакатастрофа Ан-26: до Харкова для ідентифікації тіл прибули 16 родин загиблихКурсант помер від важких травм, отриманих в авіакатастрофі військового літака Ан-26Ш під Чугуєвом. У нього було обпечене майже все тіло.

Як йдеться у сюжеті ТСН, щоб попрощатися з курсантом люди почали збиратися ще задовго до жалобної церемонії. З квітами в руках прийшли друзі, рідня та пересічні громадяни.

Ті хто знав Віталія, кажуть, що стати льотчиком він мріяв з самого малечку. Він обожнював небо і з нетерпінням чекав кожного польоту, каже один зі штурманів. 

"Був патріотично налаштований. Любив свою професію. Мріяв стати льотчиком. Мав авторитет серед особового складу. Це важка втрата для всіх", - каже В'ячеслав Лук"яненко, заступник керівника Харківського університету повітряних сил.

Після церемонії у Харкові, тіло Віталія гелікоптером перевезуть на Львівщину, де народився хлопець. Там сьогодні відслужать панахиду, а поховають його вже завтра. 

Церемонія прощання з іншими загиблими відбудеться після ідентифікації їхніх тіл. Зокрема, напередодні до Харкова приїхали родини загиблих, у них вже взяли матеріали ДНК.

Розшифрування чорних скриньок Ан-26, займе до 5 днів, так кажуть слідчі. Роботу над бортовими самописцями експерти почали напередодні.

Авіакатастрофа Ан-29: що відомо

Увечері 25 вересня в Харківській області поблизу Чугуєва під час тренувальних польотів зазнав катастрофи військовий літак Ан-26, на борту якого знаходилися 27 осіб - військові льотчики і курсанти університету Повітряних сил ім. Кожедуба. Вижив тільки один курсант.

Державне бюро розслідувань назвало чотири версії аварії літака. Серед них-технічна несправність агрегатів літака, неналежне виконання обов'язків членами екіпажу, неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальнимиза управління польотами, та неналежне технічне обслуговування літака.