Щороку у вересні у світі відзначають Всесвітній день відповідального споживання пива (Global Beer Responsible Day/GBRD). PJSC Carlsberg Ukraine разом із партнерами уже восьмий рік поспіль долучається до GBRD для того, щоб разом нагадати основні правила свідомого споживання: НІ алкогольному пиву до 18+, НІ алкогольному пиву за кермом, НІ алкогольному пиву для вагітних.

Із року в рік Carlsberg Ukraine проводить просвітницькі кампанії, що могли б достукатися до якомога більшої аудиторії споживачів та безпосередньо партнерів, які працюють у точках продажу (магазини, супермаркети, заклади харчування тощо).

"Наша мета – підтримка та розвиток тисячолітньої культури пивоваріння, виготовлення якісної продукції та просування відповідального споживання як обов'язкового атрибуту цієї культури. Ми реалізовуємо цю ціль не тільки під час GBRD. Це один із днів, коли весь світ особливо акцентує на розумному ставленні до алкогольного пива. Якщо ми прагнемо жити у відповідальному суспільстві, то працювати маємо системно. Наша глобальна стратегія зі сталого розвитку передбачає ціль "НУЛЬ безвідповідального споживання", в межах якої ми працюємо над розширенням портфелю безалкогольних брендів. Так з’явилися Львівське 1715 0%, енергетичний напій Battery, Сarlsberg Non-alcoholic, що між іншим, активно підтримує спортивні ініціативи, а також квас, ситро й інші напої. Ми прагнемо варити пиво, яке об'єднує людей, незалежно від того, чи алкогольний це продукт, чи безалкогольний. Над цим працюємо не тільки ми, а й вся галузь та партнери з суміжних галузей, поширюючи ідею про те, що насолоджуватися потрібно якістю, а не кількістю", – коментує ініціативу Юлія Стельмах, старша директорка по роботі з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine.

Відео дня

Споживай відповідально

"Споживай відповідально" – саме такий слоган прикрасив брендовані сумки у підтримку кампанії, які знайшли своїх власників у торгових точках великих міст та селищ у межах п’яти регіонів України. 240 співробітників компанії з різних регіонів здійснювали візити у торгові точки, розповідаючи про основні правила культури споживання та продажу алкогольного пива тільки повнолітнім.

Лекції, зустрічі з партнерами та просвітницькі кампанії на АЗС: Carlsberg Ukraine вчергове закликала до відповідального споживання

"Захід до Всесвітнього дня відповідального споживання пива на території Південного регіону у торгових точках зустріли дуже позитивно. Представники уважно слухали правила, які компанія просуває у рамках цієї акції, погоджувалися з ними та повністю підтримували у цій гідній ініціативі. Наші колеги відзначали важливість цього заходу, що направлений нагадати, що ми щодня можемо сприяти відповідальному споживанню пива та вирішенню проблем, пов’язаних із зловживанням алкоголем", – розповідає про візити Олена Синельнікова, регіональна координаторка відділу продажів Carlsberg Ukraine у  Південному регіоні.

BEEREDUCATION 1.0.

Carlsberg Ukraine та з партнером пивним рестораном THIS IS ПИВБАР провели зустріч-лекцію, зібрали небайдужу аудиторію послухати про пивовиробництво та культуру споживання.

Лекції, зустрічі з партнерами та просвітницькі кампанії на АЗС: Carlsberg Ukraine вчергове закликала до відповідального споживання

Національний менеджер із якості Carlsberg Ukraine Сергій Кірієнко розповідав про особливості пивоваріння,  варку ліцензійних брендів в Україні, як розробляються та створюються власні пивні дріжджі, наукові здобутки Лабораторії Carlsberg, а також про НУЛЬ безвідповідального споживання та фудпейринг. Лейтмотивом зустрічі, де зібралися і споживачі, і колеги з галузі, став слоган: "Чим більше знаємо – тим краще смакує!"

НІ алкогольному пиву за кермом

У співпраці з мережами автозаправних станцій "ОККО" та WOG компанія провела інформаційну кампанію, розмістила ролики з нагадуванням: "СПОЖИВАЙ ВІДПОВІДАЛЬНО". АЗС – місце, яке щоденно відвідує щонайменше сто автівок.

Лекції, зустрічі з партнерами та просвітницькі кампанії на АЗС: Carlsberg Ukraine вчергове закликала до відповідального споживання

Водіям слід бути уважними та відповідальними, а наше завдання – невпинно про це нагадувати: НІ алкогольному пиву за кермом. Це час на безалкогольну альтернативу. Кампанія пройшла у Києві, Дніпрі, Львові та Одесі. Загалом до кампанії залучено понад 135 АЗС у містах-мільйонниках.

Безалкогольна продукція на ROZETKA

Разом із маркет-плейсом ROZETKA компанія реалізувала промоакцію на безалкогольні напої, щоб ще раз нагадати споживачу про можливість і наявність альтернативи, а також спільно закликала споживати відповідально.

"Пиво є важливою складовою багатьох приємних подій, які об'єднують людей. Наше бачення кращого майбутнього – це суспільство, в якому немає безвідповідального вживання алкоголю, керування автомобілем в нетверезому стані та продажу алкоголю неповнолітнім. Лише помірне споживання і позитивні враження", – кажуть у PJSC Carlsberg Ukraine.